Ccconker Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Var en tur innom platekompaniet i går. der så jeg LBP(?)... Lilla deksel. På det stod det "200 kr". Går ut ifra at dette ikke er selve spillet. Rakk ikke sette meg inn i hva det var for noe, så hva er dette? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Var en tur innom platekompaniet i går. der så jeg LBP(?)... Lilla deksel. På det stod det "200 kr". Går ut ifra at dette ikke er selve spillet. Rakk ikke sette meg inn i hva det var for noe, så hva er dette? Jeg antar det er 200 points til PS STORE du prater om? Sitter litt og spiller PSP-versjonen, og det er ganske gøy. Skal kjøpe meg en brukt kopi av PS3-versjonen til 250kr etter jul, så vennene mine kan bli med. Er det opp til 4 player lokal coop? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jepp, 4 stykker kan nyte spillet samtidig på samme skjerm Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Brukt kopi til 250? Eller helt ny ubrukt til 170 spenn inkl. frakt: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...et/Product.html Finnes muligens enda billigere andre plasser. Kjøpte det selv til 90 spenn fra play.com for en stund siden men nå er prisen satt litt opp som du ser. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg antar det er 200 points til PS STORE du prater om? Ja, det ka nende:) Man putter inn CD-en og får 200 points i LBP STORE? 200 points = hvor mye penger? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Var en tur innom platekompaniet i går. der så jeg LBP(?)... Lilla deksel. På det stod det "200 kr". Går ut ifra at dette ikke er selve spillet. Rakk ikke sette meg inn i hva det var for noe, så hva er dette? Dette er ikke LittleBigPlanet, dette er 200 kroner som man kan bruke på Playstation Network. http://no.playstation.com/games-media/news...-Network-Cards/ Endret 20. desember 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Dette er ikke LittleBigPlanet, dette er 200 kroner som man kan bruke på Playstation Network. Takker og bukker Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Våkne opp, folkens! En ny opdatering har kommet, men ingen gidder å skrive? Jeg har ikke fått anledning til å se den ennå. Hva er endret? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Pirates of the Caribbean-kostymer og baner til LittleBigPlanet. The Pirates of the Caribbean Level Kit, includes a completely new adventure spanning five new levels and a mini-game. Be sure to put on your swimming gear as these new levels feature a completely new gameplay element that will make you all wet. That’s right….WATER!!! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Regner med man må kjøpe den for å få tilgang til vann? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Du trenger ikke kjøpe PotC-pakken for å spille baner som andre har lagd med vann, men for å lage baner med vann selv, må du kjøpe den. Endret 29. desember 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Yeah, da må den anskaffes! Nå har jeg kjøpt pakken, men finner ikke vann i popitmenyen! Hjelp? Endret 29. desember 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Husk at det er to pakker, en med kostymer, og en med diverse andre ting. Har ikke selv prøvd å lage noe med vann enda, så jeg vet ikke helt sikkert hvor det er eller hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har fått det til nå og det er temmelig morsomt:D Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noen som har prøvd Block Race 2 banen? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Noen som har prøvd Block Race 2 banen? Ja. At det går an. kan ikke fatte at den har så mange plays. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jasså? Synes det er den feteste banen å spille med 3 venner. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) oh:P Jaja, vi er foskjellige. Det er en av de dårligste banene jeg har sett etter min mening:P Jeg spilte den alene da Endret 9. januar 2010 av Ccconker Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er endelig i Trondheim og må prøve LBP igjen etter denne updaten! Hadde jeg holdt meg litt oppdatert hadde jeg jo selvfølgelig tatt med meg LBP hjem i jula. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er endelig i Trondheim og må prøve LBP igjen etter denne updaten! Hadde jeg holdt meg litt oppdatert hadde jeg jo selvfølgelig tatt med meg LBP hjem i jula. Vannet er skikkelig kult, men det dumme er at det finnes bare baner med vann i på cool levels nå. Retards mener at en baner er dritbra bare den inkluderer vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå