Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Juks er det ikke, men uetisk og feigt. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Juks er det ikke, men uetisk og feigt. Hmmm... nei... altså... Om man spør om noen kan hjerte brettet ditt selv om den er dårlig, bare for at du skal få trofeer, så er det juks. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke "bli-bannet-av-Sony-og-Media Molecule"-juks, da. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kjøpte akkurat dette spillet og har kost meg så langt. Har prøvd noen av brettene som andre har lagd online, men går det ann å lagre brettene andre har lagd å spille de offline? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Kjøpte akkurat dette spillet og har kost meg så langt. Har prøvd noen av brettene som andre har lagd online, men går det ann å lagre brettene andre har lagd å spille de offline? OPs leste ikkje posten skikkelig. Endret 15. august 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har kost meg mye med dette spillet (men er en stund siden jeg har spilt det nå). Å lage egne baner er definitivt det beste ved spillet. Men fy F... så tidkrevende det er. Har lagd tre baner, og brukt mellom 10 og 20 timer på hver av de, men er likevel mileveis fra fornøyd. Og når jeg prøver andre baner blir ikke selvtilliten akkurat bedre. Men uansett; hadde satt VELDIG pris på hvis noen her kunne prøvd de og gjerne posta noe kommentar på godt eller vondt. Banene heter: Beast it, ITs alive, og Valley of the Beast. Psn-navnet mitt står i profilen. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 LittleBigPlanet får en ny oppdatering med VANN http://www.mediamolecule.com/ Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 LittleBigPlanet får en ny oppdatering med VANN http://www.mediamolecule.com/ Vann blir jo helt genialt! er mange lbp brett jeg har hatt ideer om og lage jeg bare har droppet, fordi det ikke er noe vann Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sikkert ikke gratis, men det er en av de tingene jeg må ha uansett ;P Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er spent om det er mulig å lage f.eks fosser og bølger. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har tenkt en del, er det noen andre enn meg som også kunne tenke seg at sand kunne vært en kul ide også? Sand som eventuelt sakker ned sackboy når han går sanden som gjør at han må hoppe for og opprettholde farten? Kvikksand? En ny "deathtrap". Sand nedover en bakke som gjør at sackboy sklir ned bakken? De har jo tydligvis fysikk motoren i orden, så ser ikke helt problemet her.. hmmmmmm Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sand, olje, lava, gjørme. Bare fremtiden vet. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja det ville vært noe, olje og lava var en god ide grats med 6k innlegg Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Med sand ville vel termometeret bli fullt med en gang. Endret 15. september 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøvde demoen nå, og dette spillet burde jeg kjøpt for leeengst! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som har dette spillet og kunne tenke seg og spille litt? Trenger folk for og kunne få alle tingene, som feks steder der man trenger 4x spillere osv. Hadde også vært veldig gøy! Håper noen er interessert Min PSN ID er iallefall andr3asb Lenke til kommentar
praystation Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ny stor oppdatering har blitt sluppet i dag, versjon 1.21 kalt "Leerdammer". Denne innholder 3 store endringer: • Online Create Nå kan man lage egne bredd sammen med 3 andre spiillere online fra hele verden • Nettverkskode og lokaliserings basert matchmaking endret Kildekodene har blitt skrevet helt på nytt. Nå søker spillet etter folk som er nærmere deg og som mer sannsynlig vil ha en lav ping. Dette bør føre til betydelige forbedringer av lagging og andre nettverksproblemer. • Hvordan man lagrer spillet er endret Man kan nå lagre mange flere ting. Man kan ta backup av profil og hvert enkelt brett du har laget. Man har også doblet antall bilder og kostumer man kan lagre via Popit. Les her om flere andre oppdateringer Jeg ser spesielt fram til å teste ut om laggingen har blitt bedre. Har vært helt umulig for meg å spille online på grunn av lag. Endret 30. november 2009 av praystation Lenke til kommentar
o0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg kjøpte akkurat dette spillet, har spilt demoen og det var skikkelig gøy... Sitter å venter på at det skal "installere" seg nå... Gleder meg som en unge Hyggelig at de fremdeles lager spill som ikke er FPS og bilspill.. for all del, liker de spillene også, men fint med variasjon, og dette er absolutt variasjon. Noe helt for seg selv. Syns hele spillet er.. jah... vakkert Ohh! nå ble den ferdig installert... blir sittende til langt på natt! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har nå testet LBP etter den siste oppdateringa og kan bekrefta at spillet har blitt veldig mye bedre online. Det er nesten ikke noe lagging lengre Dette er slik spillet skulle ha vært ved lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå