Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte akkurat dette spillet og har kost meg så langt. Har prøvd noen av brettene som andre har lagd online, men går det ann å lagre brettene andre har lagd å spille de offline?

OPs leste ikkje posten skikkelig.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Har kost meg mye med dette spillet (men er en stund siden jeg har spilt det nå).

Å lage egne baner er definitivt det beste ved spillet. Men fy F... så tidkrevende det er. Har lagd tre baner, og brukt mellom 10 og 20 timer på hver av de, men er likevel mileveis fra fornøyd. Og når jeg prøver andre baner blir ikke selvtilliten akkurat bedre.

Men uansett; hadde satt VELDIG pris på hvis noen her kunne prøvd de og gjerne posta noe kommentar på godt eller vondt. :)

Banene heter: Beast it, ITs alive, og Valley of the Beast.

Psn-navnet mitt står i profilen.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt en del, er det noen andre enn meg som også kunne tenke seg at sand kunne vært en kul ide også?

Sand som eventuelt sakker ned sackboy når han går sanden som gjør at han må hoppe for og opprettholde farten?

Kvikksand? En ny "deathtrap".

Sand nedover en bakke som gjør at sackboy sklir ned bakken?

De har jo tydligvis fysikk motoren i orden, så ser ikke helt problemet her..

hmmmmmm

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ny stor oppdatering har blitt sluppet i dag, versjon 1.21 kalt "Leerdammer". Denne innholder 3 store endringer:

Online Create

Nå kan man lage egne bredd sammen med 3 andre spiillere online fra hele verden

Nettverkskode og lokaliserings basert matchmaking endret

Kildekodene har blitt skrevet helt på nytt. Nå søker spillet etter folk som er nærmere deg og som mer sannsynlig vil ha en lav ping. Dette bør føre til betydelige forbedringer av lagging og andre nettverksproblemer.

Hvordan man lagrer spillet er endret

Man kan nå lagre mange flere ting. Man kan ta backup av profil og hvert enkelt brett du har laget. Man har også doblet antall bilder og kostumer man kan lagre via Popit.

Les her om flere andre oppdateringer

Jeg ser spesielt fram til å teste ut om laggingen har blitt bedre. Har vært helt umulig for meg å spille online på grunn av lag.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte akkurat dette spillet, har spilt demoen og det var skikkelig gøy... Sitter å venter på at det skal "installere" seg nå... Gleder meg som en unge :D

Hyggelig at de fremdeles lager spill som ikke er FPS og bilspill.. for all del, liker de spillene også, men fint med variasjon, og dette er absolutt variasjon. Noe helt for seg selv. Syns hele spillet er.. jah... vakkert :D

Ohh! nå ble den ferdig installert... blir sittende til langt på natt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...