Nevnarion Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og der var LBP bestilt fra deal.no Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ingen mail fra spanjolene ... Ingen som vet om en tilfeldigvis side som kanskje gir ut noen key's? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har også bestilt LBP fra deal.no til 299,- men de kan vel ikke endre prisen nærmere lansering for eksempel? Det kan vel ikke være lov? Uansett, er overbevist om at spillet er verdt tre hundrelapper, har gledet meg til LBP lenge. Og misunner dere som prøver betaen! Kom med flere inntrykk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 førsteinntrykk = veldig bra hadde ikke tenkt til å kjøpe det, men det blir til det. eneste er bygge egene baner, det var ikke fult så morro. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har en ide til en jævlig kul bane som involverer kjøretøy, magnetiske brytere og det derre materialet som kan forsvinne. Jeg prøvde en av banene som BadSmile-etellerannet her på forumet lagde i går kveld, og jeg skulle gjerne likt å vite hvordan du akselererte skateboardet på banen din. Det virket nesten som du hadde festet en rakettmotor på den. Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ingen mail fra spanjolene ... Ingen som vet om en tilfeldigvis side som kanskje gir ut noen key's? Det er ikke annen tid der enn her nå da. Altså at klokken ikke er f.eks 0800 enda der nede? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har også bestilt LBP fra deal.no til 299,- men de kan vel ikke endre prisen nærmere lansering for eksempel? Det kan vel ikke være lov? Uansett, er overbevist om at spillet er verdt tre hundrelapper, har gledet meg til LBP lenge. Og misunner dere som prøver betaen! Kom med flere inntrykk! Dersom de setter opp prisen er det bare å sende den i retur uåpnet og kjøp det et annet sted. Er 14. dagers angrefrist på netthandel. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har ikke fått spilt så mye, spilte litt i går, men da var jeg så flink at jeg greide å resette spillet (tror jeg). Jeg var i hvertfall inni Sackboys "hus", trykket på Start og trykket én gang på X. Altså på det øverste alternaltivet. Noen som vet om spillet er helt resatt, eller kan jeg få det tilbake på en måte..? Ingen mail fra spanjolene ... Ingen som vet om en tilfeldigvis side som kanskje gir ut noen key's? Det er ikke annen tid der enn her nå da. Altså at klokken ikke er f.eks 0800 enda der nede? Niks, tiden er den samme.. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I hate you all Får kose meg med wipeout hd eg då i mellomtida. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dere burde sjekke ut bana TheNextBigThing.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har prøvd min bane? "The Busride". Du kan vinne en buss. Nice, skal sjekke den ut snart. Må spørre. Ka syns du? Fæleste bussen eg har sett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har også bestilt LBP fra deal.no til 299,- men de kan vel ikke endre prisen nærmere lansering for eksempel? Det kan vel ikke være lov? Uansett, er overbevist om at spillet er verdt tre hundrelapper, har gledet meg til LBP lenge. Og misunner dere som prøver betaen! Kom med flere inntrykk! Dersom de setter opp prisen er det bare å sende den i retur uåpnet og kjøp det et annet sted. Er 14. dagers angrefrist på netthandel. De kommer ikke til å forandre den når du har bestilt (når du bestiller så betaler du jo direkte med VISA, så det er jo allerede trukket fra kontoen. De kan ikke bare trekke mer dersom de plutselig bestemmer seg for å forandre den). Dessuten er det allerede bekreftet at det er et tilbud de har gående nå. EDITI følge Deal.no var 299,- prisen på Little Big Planet tilbudspris ut denne uken. Raska på de som vil ha spillet til en pris vi nok ikke får se igjen på en god stund Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Meh, likte spillet ganske godt ja, men etter noen baner så virker dette kjedelig i lengen spør du meg. Har allerede gått lei det og tviler på at jeg gidder å sette meg ned med det en gang til. Null kjøp. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fikk nettopp kode fra gamereactor.dk. =) Lenke til kommentar
nroj Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fikk nettopp kode fra gamereactor.dk. =) hvor lang tid tok det før du fikk svar? har ventet en stund nå Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sendte mail i går en gang. Husker ikke når. Fikk det i hvertfall dagen etter... Snart 90% nå. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Åååå, "level-editoren" er så ufattelig irriterende. Jeg prøver å lage en bane som går oppover, men jeg får ikke ting til å stå stille uten å drive med liming og tull, og der er så utrolig frustrerende ettersom man tydligvis ikke kan lime uten å presse tingen man vil lime inntil tingen man vil lime den på, og så beveger jo alt seg og blir helt feil. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Åååå, "level-editoren" er så ufattelig irriterende. Jeg prøver å lage en bane som går oppover, men jeg får ikke ting til å stå stille uten å drive med liming og tull, og der er så utrolig frustrerende ettersom man tydligvis ikke kan lime uten å presse tingen man vil lime inntil tingen man vil lime den på, og så beveger jo alt seg og blir helt feil. Har du prøvd å trykke på trekant for å pause verdenen? For du vet at du kan bygge selv når hele verden er pauset, ikke sant? Endret 25. september 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har prøvd litt nå. Tror ordet FANTASTISK dekker meningene mine ganske godt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har spilt i en halvtime-time i går kveld, og gleder meg til å få prøve mer i kveld en gang etter middag. Genialt spill, og til de som ikke liker det, synd for dere. Dette er virkelig spillet Ps3 trenger nå. Om sony gjør dette rett kan LBP bli ett ikon for Playstation familien. LBP på psp må bare komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå