Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Da var skaper-troféene i boks. Er ikke så veldig stolt etter at jeg måtte ty til heart for heart, men gjort er gjort. Noen som vil være med meg å ta 2 player challengen på Great Magician's Palace i morgen? Tror den er den vanskeligste i spillet... Med randoms er det for mye lag + de er ofte noobs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Når eg skal sete ut ting eg vil ha i banen min så komer det opp såne ruter som gjer at eg ikke kan flytta det kor eg vil. Går det an å slå det av ?

Ha har du det på en eller annen "gird-modus". Skjønner at det kan være iriterende når du ikke vet hvordan du skruv det av :D hehe.

Trykk start-knappen, så ser du øverst på menyen. Der står det "no gird (eller noe i den dur)". trykk på den. Du må være i create-mode for å gjøre det, vell å merke. :yes:

Lenke til kommentar

Da har jeg jobbet med et map i snart 1 uke . . Håper denne faller i smak:)

Skaper: Tullsau

Navn: Climate Crisis in Little Big Planet!

Beskrivelse: Den har mange utfordringer, en story og en 2 player del:)

Prøv den og gi litt respons:) Dere hjalp meg mye sist gang

Lenke til kommentar

skal prøve den, tullasu ;)

Hjelp, jeg får ikke til å lagre banene mine. uansett hva jeg gjør, så slettes det når jeg slår av playstationen! veeeeldig irriterende da leveleditor er det beste med LBP!... Hvordan kan jeg fikse dette?

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett en video på youtube om hvordan man fikser det. man skal slette noen objekter. og joda, det gikk en gang. så jeg lagde en del detaljerte ting på en bane, og brukte ganske lang tid på den. men så skjer det F*** meg igjen! Jeg har aldri vært så sur på et spill som da jeg fant ut at alt ble slettet. hvis noen vet hvordan man fikser det så vær så snill å hjelp meg! :roll:

Lenke til kommentar
Hva er den crator pack greia på psn?

Vet ikke.. vet ikke engang hva du snakker om:P

Off-topic: nå er det kommet tre spørsmål,men ingen svar. Kjiiiipt as :whistle:

Jeg har ennå ikke fått fikset problemet mitt.. jeg har bare slutta helt å spille LBP. Det var en gang det beste spillet. nå er det det spillet jeg har blit mest sur på noen sinne xD jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet. :( ... eller jo.. jeg er sint og.

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis noen har problemet med at når de prøver å spille online, så kommer det bare opp "kunne ikke laste inn alle spiller Profilene" eller noe sånt, så er den en enkel Løsning.

Det du må gjøre er å gå inn på Nettverksinstillingene dine, sett alt til det vanlige du bruker helt til du kommer til MTU, ikke sett den på automatisk, gå inn på manuell eller noe sånt så setter du MTU'en til 1492

Og da er du ferdig, det er bare bytte om MTU'en til 1492 :)

Mvh Xerius987

Endret av Xerius987
Lenke til kommentar
Trenger trofeer? Da bør du lage en bra bane da! Det er jo det som er poenget med trofeer. Skal ikke jukse!

Er da ikke juks å spørre om noen kan hjerte banen min? :)

Hvis banen er dritt, jo, så absolutt. Når da banen din heter ""The biggest gift osv..." så høres det ut som uorginalt dritt, for min del.

Lenke til kommentar
Trenger trofeer? Da bør du lage en bra bane da! Det er jo det som er poenget med trofeer. Skal ikke jukse!

Er da ikke juks å spørre om noen kan hjerte banen min? :)

Hvis banen er dritt, jo, så absolutt. Når da banen din heter ""The biggest gift osv..." så høres det ut som uorginalt dritt, for min del.

Betyr fortsatt ikke at jeg jukser. Næp.

Prøv brette mitt, Skaper iNoiz og brett heiter alpha. Er det første brette mitt, Jobber med den enda sp berre kom med forslag til forbedringer.

Skal ta en titt på den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...