Ccconker Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Da er vi to.. jeg mener tre. men jeg begyner å lure på om det er fordi det er fullt. for det går jo bare med 5 personer på hvert brett, right??? Edit: nei, vi er ikke to, for jeg er langt ifra å hate little big plante. jeg synes det er litt å ta i når du sier at du hater det. det er så mye annet bra på lbp, så long live little big planet!!! Endret 25. april 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg hater ikke spillet, det var bare frustrasjonen min som tok overhånd Uansett, jeg har de siste 20 timene forsøkt å få andre spillere inne på LBP til å prøve min nyeste bane, for å så hjerte meg som "creator/ author". Og siden jeg bare trenger 2 hjerter til for å få platinum, er det veldig kjipt at jeg ikke får joinet noen. Nå klarer jeg å joine spill hvis jeg logger av PSN, og så logger på igjen. Men det har ikke hjulpet med hjertene, for de jeg joiner kan jo ikke engelsk eller er for ung til å vite hva "hjerter" er. Hvis noen her inne føler for å spandere et hjerte på meg, er dere hjertelig velkomne til å gjøre det I tillegg bør dere prøve min nyeste bane, The Journey, som faktisk er bra. PSN: d14norway Edit: leif Endret 25. april 2009 av dannad Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har folk skaffet seg Creator Pack 1 da? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har skaffet meg den. Den kan du hente gratis på PlayStation Store. Men jeg har ikke testet den siden jeg nettopp fikk platinum trophy til LBP, og blir nå å ta opp Killzone 2 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har bestilt spillet når, kostet 299 hos gamezone Husker jeg elsket betaen så dette blir gøy En ting jeg lurer på, hvorfor er spillet så billig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kostet 199,- hos cdon en stund tilbake, og under 150 i utlandet. Gammelt spill regner jeg med. Så er det konkurranse fra de utenlandske sidene som presser ned prisen på alle spill. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kostet 199,- hos cdon en stund tilbake, og under 150 i utlandet. Gammelt spill regner jeg med. Så er det konkurranse fra de utenlandske sidene som presser ned prisen på alle spill. Tja, det er da ikke så gammelt. Er sikkert de utenlandske butikkene som presser ned prisen da, ikke det at det er negativt Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva er det BESTE dere vet med LBP? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Å ha muligheten til å lage så mye EKSTREMT kult. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Sier meg enig med kofeinkanin der. Pluss at jeg går lei av det maks en gang i halvåret. men når jeg går lei, varer pausen bare i noen få dager; før jeg får interessen tilbake... Og det verste jeg vet med lbp må være dårlig gjennomførte publiserte baner. Ka kan jeg bli VELDIG sur Endret 4. mai 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg lagde "conker's bad fur day" på little big planet. Min psn er stoeen. Kom å prøv! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nesten fått platinum trophy no. Gadd ikke mer av at folk ikke spiller brettene mine, så reklamerer nå h4h som bare pokker. Mangler bare 30 hjerter på meg som author og 50 plays på eit brett. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kan godt hjerte deg jeg Kaller du deg EspenolPSPDS? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hva er påenget med å få trofeer når man jukser for å få de? respektløst for de som faktisk har fått de uten å jukse. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Heter Esp1ol. (Ser ut som Esplol, var ikke meningen ) Takk hvis du gidder å hjerte meg. CConker, kanskje det er "respektløst", men brettene dine forsvinner i mengden nesten uansett, så må få de boostet på en eller annen måte. Noen av de mest populære brettene begynte på denne måten... Ble populære pga. folk samarbeidet for å få gode brett oppover. Noen som har lyst å prøve å få tak i troféet der man må spille med 3 stk på friends list, i kveld? Endret 9. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ble populære pga. folk samarbeidet for å få gode brett oppover. Hva mener du? Folk samarbeider med å få gode brett bedre??? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ble populære pga. folk samarbeidet for å få gode brett oppover. Hva mener du? Folk samarbeider med å få gode brett bedre??? Nei, de dedikerte (Er det et norsk ord?) skaperne som lager gode brett, blir ofte ikke oppdaget. Mange av de som har blitt populære fått takket vere "heart for heart" som utgangspunkt... Dess flere folk som elsker brettet ditt, dess lenger opp på listene kommer brettet ditt, og da er det større sjanse for at folk vil spille brettet ditt. ...Mener å ha lest det en plass. Har ikke kilder å oppgi, men det er vel logisk. Ikke sant? Mine brett er stuck på samme antall plays/hearts hele tiden, fordi de ligger så langt nede på listene at ingen finner dem. :| Endret 9. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Velg et spennende navn til brettet Da tiltrekker det jo flere folk, og for dem som søker. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ble populære pga. folk samarbeidet for å få gode brett oppover. Hva mener du? Folk samarbeider med å få gode brett bedre??? Nei, de dedikerte (Er det et norsk ord?) skaperne som lager gode brett, blir ofte ikke oppdaget. Mange av de som har blitt populære fått takket vere "heart for heart" som utgangspunkt... Dess flere folk som elsker brettet ditt, dess lenger opp på listene kommer brettet ditt, og da er det større sjanse for at folk vil spille brettet ditt. ...Mener å ha lest det en plass. Har ikke kilder å oppgi, men det er vel logisk. Ikke sant? Mine brett er stuck på samme antall plays/hearts hele tiden, fordi de ligger så langt nede på listene at ingen finner dem. :| Ahaa;D det var bedre forklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå