Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Da er vi to.. jeg mener tre. men jeg begyner å lure på om det er fordi det er fullt. for det går jo bare med 5 personer på hvert brett, right???

Edit: nei, vi er ikke to, for jeg er langt ifra å hate little big plante. jeg synes det er litt å ta i når du sier at du hater det. det er så mye annet bra på lbp, så long live little big planet!!!

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater ikke spillet, det var bare frustrasjonen min som tok overhånd :)

Uansett, jeg har de siste 20 timene forsøkt å få andre spillere inne på LBP til å prøve min nyeste bane, for å så hjerte meg som "creator/ author".

Og siden jeg bare trenger 2 hjerter til for å få platinum, er det veldig kjipt at jeg ikke får joinet noen.

Nå klarer jeg å joine spill hvis jeg logger av PSN, og så logger på igjen. Men det har ikke hjulpet med hjertene, for de jeg joiner kan jo ikke engelsk eller er for ung til å vite hva "hjerter" er.

Hvis noen her inne føler for å spandere et hjerte på meg, er dere hjertelig velkomne til å gjøre det :)

I tillegg bør dere prøve min nyeste bane, The Journey, som faktisk er bra. PSN: d14norway

Edit: leif

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Kostet 199,- hos cdon en stund tilbake, og under 150 i utlandet. Gammelt spill regner jeg med. Så er det konkurranse fra de utenlandske sidene som presser ned prisen på alle spill.

Tja, det er da ikke så gammelt.

Er sikkert de utenlandske butikkene som presser ned prisen da, ikke det at det er negativt :p

Lenke til kommentar

Sier meg enig med kofeinkanin der. Pluss at jeg går lei av det maks en gang i halvåret. men når jeg går lei, varer pausen bare i noen få dager; før jeg får interessen tilbake... Og det verste jeg vet med lbp må være dårlig gjennomførte publiserte baner. Ka kan jeg bli VELDIG sur :p

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Nesten fått platinum trophy no. Gadd ikke mer av at folk ikke spiller brettene mine, så reklamerer nå h4h som bare pokker. Mangler bare 30 hjerter på meg som author og 50 plays på eit brett. :D

Lenke til kommentar

Heter Esp1ol. (Ser ut som Esplol, var ikke meningen :( ) Takk hvis du gidder å hjerte meg. :) CConker, kanskje det er "respektløst", men brettene dine forsvinner i mengden nesten uansett, så må få de boostet på en eller annen måte. Noen av de mest populære brettene begynte på denne måten... Ble populære pga. folk samarbeidet for å få gode brett oppover.

Noen som har lyst å prøve å få tak i troféet der man må spille med 3 stk på friends list, i kveld?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Ble populære pga. folk samarbeidet for å få gode brett oppover.

Hva mener du? Folk samarbeider med å få gode brett bedre???

Nei, de dedikerte (Er det et norsk ord?) skaperne som lager gode brett, blir ofte ikke oppdaget. Mange av de som har blitt populære fått takket vere "heart for heart" som utgangspunkt... Dess flere folk som elsker brettet ditt, dess lenger opp på listene kommer brettet ditt, og da er det større sjanse for at folk vil spille brettet ditt.

...Mener å ha lest det en plass. Har ikke kilder å oppgi, men det er vel logisk. Ikke sant? Mine brett er stuck på samme antall plays/hearts hele tiden, fordi de ligger så langt nede på listene at ingen finner dem. :|

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Ble populære pga. folk samarbeidet for å få gode brett oppover.

Hva mener du? Folk samarbeider med å få gode brett bedre???

Nei, de dedikerte (Er det et norsk ord?) skaperne som lager gode brett, blir ofte ikke oppdaget. Mange av de som har blitt populære fått takket vere "heart for heart" som utgangspunkt... Dess flere folk som elsker brettet ditt, dess lenger opp på listene kommer brettet ditt, og da er det større sjanse for at folk vil spille brettet ditt.

...Mener å ha lest det en plass. Har ikke kilder å oppgi, men det er vel logisk. Ikke sant? Mine brett er stuck på samme antall plays/hearts hele tiden, fordi de ligger så langt nede på listene at ingen finner dem. :|

Ahaa;D det var bedre forklart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...