Gitarhm Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 I starten er det bare å holde seg på "taket" på andre siden av der elektrisiteten er, da kan du bare gå bortover Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 LittleBigPlanet DLC unveiled for April/May The Official PlayStation Blog has confirmed release dates for the next batch of downloadable content for everyone's favorite platformer, LittleBigPlanet. Out of all the proposed content, the Rag Doll Kung-Fu costumes are what we're most interested in, as we can't wait to see our little Kung-Fu SackBoys in action. The Cornish Yarg patch coming on April 16 should add a lot of functionality to the title that gamers will enjoy. One of the best additions within this patch is the ability to utilize custom music while inside your pod or creating your own level. Furthermore, this patch will be followed up by a Creator Pack, which gives the user plenty of new options to create some exciting levels. Here is a breakdown of the upcoming content. - April 9th: Rag Doll Kung Fu mini-pack ($5.99) - April 9th (Europe): Patapon costume pack ($1.99) - April 16th: Monkey King costume (free) - April 16th: Cornish Yarg patch (date TBC) - April 23rd: Creator pack 1 (free; date TBC) - April 23rd: Heavenly Sword mini-pack ($2.99) - April 30th: Egyptian Mythology mini-pack ($2.99) - May 7th: Norse Mythology mini-pack ($2.99) Litt skuffet over at det fortsatt ikke ser ut til å komme noen Final Fantasy costume pack, har siklet veldig på den etter at de viste fram Sephiroth. Men er vel mye spennende å se fram til her også. Norse Mythology kan jo bli gøy. Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har funnet virklighetens LittleBigPlanet figur. Dogonfolket i Mali Ligner veldig når de bærer de spesielle maskene. Tilfeldigvis dukket en artikkel om dette folket i Illustrert Vitenskap nr 14 fra 2003 da jeg ga bort en del gamle blader. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan ikke si de minnet meg spesielt om Sackboy nei. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) edit: fjerna hele dritten. jeg skrev det i fylla, og skjemmes noe helt forjevlig men uansett, så var spørsmålet: må du ta alle tutorialene for å få nye objekter? jeg irriterer meg sånn på det. om jeg skjønner konseptet fra før, er det jo ikke noe vits i noen tutorial. også blir det bare alt for dumt å gå til "objekt-leveler" hvor du får med alt av dritt i tillegg. Endret 11. april 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Spiller folk fortsatt LBP masse? Trodde det kom til å bli et spill man nesten ikke kunne bli lei av. Det var jævlig gøy, men blir ikke til at eg spiller det noe særlig lengre. Er liksom ikke så mye å gjøre. Det er det å hoppe og sprette rundt på baner som folk har laget. Og å lage baner e jo digg, men eg vet at hvis eg begynner på en bane så må eg sitte der i en del timer for å bli ferdig med den, og det gidder eg ikke lengre, så då ender det med at eg ikke gidd å lage baner. Men man blir jo lei av de aller fleste spill etter en stund. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Spiller folk fortsatt LBP masse? Trodde det kom til å bli et spill man nesten ikke kunne bli lei av. Det var jævlig gøy, men blir ikke til at eg spiller det noe særlig lengre. Er liksom ikke så mye å gjøre. Det er det å hoppe og sprette rundt på baner som folk har laget.Og å lage baner e jo digg, men eg vet at hvis eg begynner på en bane så må eg sitte der i en del timer for å bli ferdig med den, og det gidder eg ikke lengre, så då ender det med at eg ikke gidd å lage baner. Men man blir jo lei av de aller fleste spill etter en stund. ja, jeg ble lei og slutta for en stund.. men etter noen uker, er det like digg!!! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Åh åh åh, kun Bunkeren igjen å ace så har jeg alle! Endret 12. april 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 er det noen som har lamper på lbp? eller vet hvorfan man kan få tak i det? jeg brenner etter lampetter as xD Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 da var full pott trofeet der Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvilket trofè er det? Å få alle tingene Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei! Jeg er en ensom kar, som ønsker noen venner å spille LittleBIGPlanet med. Liker et glass vin, og tar gjerne en spasertur langs strandkanten, eller så er jeg åpen for å blåse hodet av noen i diverse spill. Kanskje DU er personen jeg søker Legg meg til på PSN da vel, så tar vi det derfra. Hjertlig hilsen, AmoredPSN Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 går ikke an å drikke vin eller gå langs stranda på lbp, heller ikke skyte hodene av folk! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 går ikke an å drikke vin eller gå langs stranda på lbp, heller ikke skyte hodene av folk! Gi en japse nok tid, og han lager alle de tingene der til perfeksjon. Er min erfaring i hvert fall. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 går ikke an å drikke vin eller gå langs stranda på lbp, heller ikke skyte hodene av folk! Ikke? Hva slags spill var det jeg spilte nå nettopp da? Tetris? Går det an der? Jeg liker Tetris og Pac-Man. Så fine farger Btw, så går det an å skyte av hodene til zombiene jeg laget i LBP Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei har eit spørsmål orker dere og spille baner der det er mye historie. Der det ikke bare er lagt vekt på utfordringer, men også ein bra historie ? MvH Roterau Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg spiller brett så lenge det er godt gjennomført. Men skal sies at jeg liker brett med non stop action best, hvertfall når jeg har kompiser på besøk, da kan det bli litt kjedelig med historie brett. Hvordan har du tenkt å legge til historie? Brettet er ikke så stort at jeg føler det er plass til en god historie, blir i så fall på flere brett. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Henger meg på den. Liker å spille baner med en liten "story"... men jeg ser helst et nonstopaction-brett ja. Men hvis du tenker på story-mode, så liker jeg ikke det nei. banene er grei nok, men jeg skjønner ikke hvordan man får unlokka diverse baner.. jeg mener diverse themes... må man ha 100% på alle da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå