Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

ok... men de 3 gangene det har skjedd, har jeg vært i levelcreatoren:P jeg trodde kanskje det var andre grunner til problemet. den står ikke i skap. den står fakrisk stående på gulvet, uten noe rundt seg:P men det er ganske dårlig luft inne i rommet her da.

Ikke smart å ha slikt på gulvet, da suger ps3 til seg alt av støv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok... men de 3 gangene det har skjedd, har jeg vært i levelcreatoren:P jeg trodde kanskje det var andre grunner til problemet. den står ikke i skap. den står fakrisk stående på gulvet, uten noe rundt seg:P men det er ganske dårlig luft inne i rommet her da.

Ikke smart å ha slikt på gulvet, da suger ps3 til seg alt av støv.

Det er en måte å fjerne støvet fra insiden, hvis du har 40GB modellen, jeg vet ikke med 80GB modelen.

Lenke til kommentar

Ikke mulig med 60GB ihvertfall.

Mener å huske at du bruker den innebygde "blåsefunksjonen" ved å skru av PS3'en med hovedknappen bakpå, deretter holde inne Eject-knappen og skru på maskinen igjen med knappen bakpå. Vent litt, og viftene settes på fult og blåser ut støv og andre ting som.. er der :)

Lenke til kommentar

:D Da trenger jeg hjelp til en annen ting. jeg føler jeg bør vite dette, men... jeg ser at det popper opp når jeg spiller: **** has leaved a comment on your level... eller noe inden dur. Men hvordan ser jeg de?

1. Infomoon(?)

2. me

3. my levels

4. så går jeg innpå en level og trykker R1 til det ikke går flere ganger.. der skal vel kommentarene ligge? jeg kommenterte en av mine egene leveler selv, og den ser jeg... og, ja. jeg har refresha.

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker, men trur kanskje at den bare sier at du har en kommentar på brettet ditt, selv om den kanskje er din. Altså den skiller ikke mellom dine og andre sine kommentarer, vil bare gjøre deg oppmerksom på at de er der.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker, men trur kanskje at den bare sier at du har en kommentar på brettet ditt, selv om den kanskje er din. Altså den skiller ikke mellom dine og andre sine kommentarer, vil bare gjøre deg oppmerksom på at de er der.

Varselene kom før jeg selv kommenterte og. Og dessuten tror jeg det står navnet på kommentatoren, i varslene også.

Lenke til kommentar

Jeg må spør siden det virker som de fleste ELSKER dette spillet..

Likte dere spiller fra første stund eller blir det bedre og bedre?

Hvordan utvikler spillet seg? Samme greia hele veien bare andre baner og litt høyere vanskelighetsgrad?

Heh, jeg har spilt litt. Men jeg synes ikke det er noe spennende eller spesielt gøy.

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Jeg blir som regel hypnotisert av de mange geniale brettene jeg finner på nettet, og ender da opp med å prøve å lage noe like genialt eller bedre. Skikkelig gøy å lage sine egne verdener og historier, men blir lei dersom jeg spiller spillet lenge.

Lenke til kommentar
Heh, jeg har spilt litt. Men jeg synes ikke det er noe spennende eller spesielt gøy.

Hadde litt samme opplevelse som deg. Men ta en tur online, gå på sightseeing sammen med noen andre. Helt konge. :D Skikkelig barnslig spill, men jeg falt helt for det, jeg, selv om jeg er ubrukelig med level- editoren.

Lenke til kommentar

Jeg blir så jævlig irritert når jeg prøver å ace et brett og dør!!! Faen å vanskelig det er noen ganger :p Akkurat nå sliter jeg med Sensei's Lost Castle.

Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan få tak i Sephiroth-kostymet? Finner det ikke i PSN store... :(

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Mokko: Får fortsatt ikke til det med opplæringsbrettene.. Det ordet med strek under står på alle verktøyene, og på materialene står det flere fraser. Vet du om en liste hvor navnet på alle banene står?

Noe så sykt irriterende å ikke få mitt første platinum pga dette.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...