Mokko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Akkurat sånn det er her. Jeg har stått opp mot de "kule" fjortiskompisene mine og sagt at LBP er et fantastisk bra spill, og jeg har faktisk greid å dra med meg et par også. En av dem er så flau og redd for at folk skal tro at han spiller det, at han kommer meg løgner om at mormoren kjøpte det til lillesøsteren han og at hun spiller det på hans bruker osv... Men, som det er sagt, jeg synes også at spillet blir for vanskelig for de minste, du må nok være minst en 9-10 år for å kunne få det til. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Herregud da, jeg er jo 18 år og Lego Star Wars Complete Saga er uten tvil mitt yndlingsspill! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Men, som det er sagt, jeg synes også at spillet blir for vanskelig for de minste, du må nok være minst en 9-10 år for å kunne få det til. Jeg har en datter som nettopp har blitt 6 år som faktisk er like god som meg på LBP, om ikke bedre. Hun elsker spillet. Riktig nok er hun glupere enn andre unger, men har vokst opp med PS3 og spilt en god del. Du har faktisk spilt mot henne også Mokko. Hun kaller deg faktisk kompis :!: Endret 26. februar 2009 av praystation Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men, som det er sagt, jeg synes også at spillet blir for vanskelig for de minste, du må nok være minst en 9-10 år for å kunne få det til. Jeg har en datter som nettopp har blitt 6 år som faktisk er like god som meg på LBP, om ikke bedre. Hun elsker spillet. Riktig nok er hun glupere enn andre unger, men har vokst opp med PS3 og spilt en god del. Du har faktisk spilt mot henne også Mokko. Hun kaller deg faktisk kompis :!: Hehe, herlig :!: Jaja, fått meg en ny venninne, jeg da Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Herregud da, jeg er jo 18 år og Lego Star Wars Complete Saga er uten tvil mitt yndlingsspill! Ja, lego starwars er fett Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg og en i klassen in kranglet om hva som var best av WoW og LBP før jul. Jeg mente så klart det var LBP og fikk faktisk med meg 3 andre stykker som mente det samme LBP ser kanskje barnslig ut, men man skal aldri dømme noe etter utseendet. Endret 27. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg og en i klassen in kranglet om hva som var best av WoW og LBP før jul. Jeg mente så klart det var LBP og fikk faktisk med meg 3 andre stykker som mente det samme ;PLBp ser kanskje brasnlig ut, men man skal aldri dømme noe etter utseendet. Det er jo bare dumt å sammenligne de to spillene. Totalt forskjellige... Endret 27. februar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det skulle være til slutt. Skrev ;P i stedet. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Akkurat sånn det er her. Jeg har stått opp mot de "kule" fjortiskompisene mine og sagt at LBP er et fantastisk bra spill, og jeg har faktisk greid å dra med meg et par også. En av dem er så flau og redd for at folk skal tro at han spiller det, at han kommer meg løgner om at mormoren kjøpte det til lillesøsteren han og at hun spiller det på hans bruker osv... Hærregud, for et miljø dere lever i da. man må da få låv til å gjøre det man vil. jeg går ut i fra at dere er VELDIG opptatt av å være kul og en av gjengen der du bor... Endret 1. mars 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hun elsker spillet. Riktig nok er hun glupere enn andre unger, men har vokst opp med PS3 og spilt en god del. Vokst opp med ps3? xD kom ikke ps3 ut for ca. et år siden? =P Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hun elsker spillet. Riktig nok er hun glupere enn andre unger, men har vokst opp med PS3 og spilt en god del. Vokst opp med ps3? xD kom ikke ps3 ut for ca. et år siden? =P Jeg kjøpte min PS3 på release dato 23. mars 2007, altså 2 år siden. Da var hun nettopp fylt 4 år. Altså har hun spilt PS3 i 1/3 av sin levetid. Det er vel mer enn hva du har gjort Vil vel ikke akkurat si at hun ville hatt noen utbytte av en konsoll før den tid... Endret 1. mars 2009 av praystation Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er neste bane i storyen låst selvom jeg harkommet gjennom banen før? Har aldri opplevd at jeg må ha samlet et visst antall premier i banen før? Banen jeg har gjort er Elephant Temple, men neste "hovedbane" (de store)er låst. Hva må jeg gjøre? En ting til, jeg må komme gjennom historien for å åpne alle levelcreator-verktøyene? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er neste bane i storyen låst selvom jeg harkommet gjennom banen før? Har aldri opplevd at jeg må ha samlet et visst antall premier i banen før? Banen jeg har gjort er Elephant Temple, men neste "hovedbane" (de store)er låst. Hva må jeg gjøre? En ting til, jeg må komme gjennom historien for å åpne alle levelcreator-verktøyene? Angående levelcreator, så må du bare gjøre tutorials i editoren for å få alle verktøyene. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er neste bane i storyen låst selvom jeg harkommet gjennom banen før? Har aldri opplevd at jeg må ha samlet et visst antall premier i banen før? Banen jeg har gjort er Elephant Temple, men neste "hovedbane" (de store)er låst. Hva må jeg gjøre? En ting til, jeg må komme gjennom historien for å åpne alle levelcreator-verktøyene? Angående levelcreator, så må du bare gjøre tutorials i editoren for å få alle verktøyene. Aha! Endelig kan jeg få lage levler xP Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hvorfor er neste bane i storyen låst selvom jeg harkommet gjennom banen før? Har aldri opplevd at jeg må ha samlet et visst antall premier i banen før? Banen jeg har gjort er Elephant Temple, men neste "hovedbane" (de store)er låst. Hva må jeg gjøre? En ting til, jeg må komme gjennom historien for å åpne alle levelcreator-verktøyene? Angående levelcreator, så må du bare gjøre tutorials i editoren for å få alle verktøyene. Aha! Endelig kan jeg få lage levler xP EDIT: My bad *flau* Endret 9. mars 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå skjedde det igjen! Jeg lager en level, også fryser bildet, og jeg må restarte ps3-en... Noe jeg kan gjøre? btw. Mokkos leveler EIER! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Takker for den, du Og ang. problemet ditt: Har PS3en dårlig plass rundt seg, står inne i et trangt skap eller lignende? Den trenger luft nemlig, så jeg ville i så fall anbefalt å gi den litt bedre plass så den ikke blir overopphetet, noe som kan være årsaken til problemet ditt. Endret 10. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ok... men de 3 gangene det har skjedd, har jeg vært i levelcreatoren:P jeg trodde kanskje det var andre grunner til problemet. den står ikke i skap. den står fakrisk stående på gulvet, uten noe rundt seg:P men det er ganske dårlig luft inne i rommet her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå