Selvin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Helt fri! Kjøpte både Uncharted og Ratchet & Clank: Tools of Destruction derfra nå, og i motsetning til Amazon som har porto på opptil £5, har ikke Play i det hele tatt. Play.com anbefales uansett sterkt, knallbutikk. Det tar riktignok litt tid å sende, men alikevel Endret 23. februar 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke helt sikker, rundt en 4-5 dager kanskje. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) herlight . . . men det er så mange som har frarådet nettkjøp på utenlandske sider. det er vel en av grunnene til at jeg ikke har handlet på utenlandske sider før. Endret 23. februar 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Play.com er ingen problem, har handlet der massevis av ganger Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke helt sikker, rundt en 4-5 dager kanskje. Tar fort 2-3 uker før du faktisk har varen.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke helt sikker, rundt en 4-5 dager kanskje. Tar fort 2-3 uker før du faktisk har varen.. Tja, det kan vel skje, noe jeg aldri har opplev dog. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Om produktet er på lager har det aldri tatt mer enn 1 uke å få spillet/filmen. Har sikkert bestilt mellom 20 og 30 blu-ray filmer og spill fra play.com Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Play tar ca rundt 1 uke, sjelden jeg opplever mere. Amazon tar 3-4 dager. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Kan Amazon merke pakken med det som må til for å unngå toll og ekstra avgifter? Gjør de det på eget initiativ, eller må de "oppfordres (hvordan?)? Og hvordan er det med leveringstid og -pris og denne merkinga på Amazon.com og Amazon.co.uk? Ser ut som om jeg får en bedre pris på produktet (her og her) på Amazon.com, men frakten blir vel dyrerer der, og sikkert leveringstiden også. Så, hvilken anbefales? EDIT: Sorry for litt offtopic her.. Endret 23. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Play.com er ingen problem, har handlet der massevis av ganger bruker du visa, da? jeg vet ikke om jeg skal tørre å bruke visa-kortet, og risikere å få trekt fra 10 000 kroner:P men hvis dere bruker visa-kortet, skal jeg nok ha nok gøtts til å prøve;O Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan Amazon merke pakken med det som må til for å unngå toll og ekstra avgifter? Gjør de det på eget initiativ, eller må de "oppfordres (hvordan?)? Og hvordan er det med leveringstid og -pris og denne merkinga på Amazon.com og Amazon.co.uk? Ser ut som om jeg får en bedre pris på produktet (her og her) på Amazon.com, men frakten blir vel dyrerer der, og sikkert leveringstiden også. Så, hvilken anbefales? EDIT: Sorry for litt offtopic her.. Nei, det gjør verken play.com eller amazon butikkene. Forsøk å hold det under 200 kr, og frakten er gratis på play.com, noe den ikke er på amazon. Play.com er ingen problem, har handlet der massevis av ganger bruker du visa, da? jeg vet ikke om jeg skal tørre å bruke visa-kortet, og risikere å få trekt fra 10 000 kroner:P men hvis dere bruker visa-kortet, skal jeg nok ha nok gøtts til å prøve;O Foreslår du klipper visa kortet i stykker og brenner det. Da er det liten sjanse for misbruk. Bruker du kortet i norske minibanker, utsalgssteder, nettet osv osv er det en liten sjanse for misbruk. Play.com og andre seriøse internettbutikker er ganske så sikre. Løp å kjøp. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan Amazon merke pakken med det som må til for å unngå toll og ekstra avgifter? Gjør de det på eget initiativ, eller må de "oppfordres (hvordan?)? Og hvordan er det med leveringstid og -pris og denne merkinga på Amazon.com og Amazon.co.uk? Ser ut som om jeg får en bedre pris på produktet (her og her) på Amazon.com, men frakten blir vel dyrerer der, og sikkert leveringstiden også. Så, hvilken anbefales? EDIT: Sorry for litt offtopic her.. Nei, det gjør verken play.com eller amazon butikkene. Forsøk å hold det under 200 kr, og frakten er gratis på play.com, noe den ikke er på amazon. Jah, da var det bare å finne en Dualshock 3 til under 200-lappen, da.. Jaja, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Du får si ifra om du finner det Endret 24. februar 2009 av Selvin Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hugs at vi har ein eigen kategori for butikkdiskusjon, der mykje av dette alt er diskutert. Eg ber om at dykk sett ein sluttstrek for off topic pratet no. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg syntes fort LittleBigPlanet ble kjedelig.. Ble liksom litt for barnslig. Kun søsteren min og hennes venniner som spiller det. Endret 24. februar 2009 av Kriss_1994 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ingen som diskuterer LBP til PSP? Offentliggjort i dag... http://www.gamespot.com/news/6205157.html?...adlines;title;1 http://gamereactor.no/nyheter/116510/Sackboy+til+PSP/ Er meget spent på hvordan de skal få det til, og om det i det hele tatt blir noe som er verdt å ha. Håper på det beste, men har mine tvil... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Eg vil tru at å lage brett kan bli litt tungvindt på ein PSP i forhold til på ein stor skjerm, men resten av spelet burde fungere bra og på denne plattformen. Så då blir det vel ei prioriteringssak om kva som er viktigst. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Dere sier at little big planet er så bra, men mange sier at det er kjedelig og barnslig og. Ikke at jeg tror på det, men da jeg begynner å lure på om det kanskje er som disney-filmer. - Koslig for de minste, for barnslig for taper-ungdommer og artig for de voksne? Endret 26. februar 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Dere sier at little big planet er så bra, men mange sier at det er kjedelig og barnslig og. Ikke at jeg tror på det, men da jeg begynner å lure på om det kanskje er som disney-filmer. - Koslig for de minste, for barnslig for taper-ungdommer og artig for de voksne? Vel, søtt og lekent er det, og nå er det jo gjerne sånn at ungdommer i den rette alderen ofte syns at absolutt ALT som er litt barnslig, og som de frykter kan bli uglesett av de kule kompisene/venninnene, er teit. Ofte fordi de ikke tør å innrømme annet. Og så blir de stadig eldre og får et nytt syn på verden hvor de tar sine egne valg og har sine egne individuelle interesser og standpunkt, og står for dem, samme hva alle andre måtte mene. Og oppdager da at det er langt flere som tør å være litt barnslig enn de tidligere trodde. Uansett så mener jeg at LBP fort kan bli litt vanskelig for de minste. En del av brettene du kommer over et stykke ut i spillet er ofte ganske kompliserte. Og hele konseptet med å lage egne baner er jo også veldig komplisert. Så jeg mener at LBP er gøy å se på og prøve for de minste, men mest myntet på og passende for de litt eldre (og de av ungdommene som tør å like det). Og igjen så er jo sluttkonklusjonen uansett at folk har forskjellig smak, også innenfor samme aldersgruppe. Noen liker det, andre ikke. Det finnes nok et flertall som syns Ringenes Herre-filmene er fantastiske, men det finnes også de som ikke liker dem i det hele tatt. Altså, du er rett og slett bare nødt til å prøve spillet selv, og gjøre deg opp din egen mening, i stedet for å basere deg på hva andre mener. For det er faktisk ingen andre som kan fortelle deg om du vil like det eller ikke. Endret 26. februar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå