whaley Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ser det ligger på 299,- brukt på qxl.no.. Så du kan jo kjøpe inn et svært parti og selge ;-) hehe Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har bestillt på Play.com nå. 200kr;) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg vant dette spillet for noen uker siden Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da venter jeg på min PS3 fra Amazon.co.uk med LittleBigPlanet og Skate 2, er spesielt LBP jeg virkelig gleder meg til å prøve. Blir konge! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som vet når Online Create Mode kommer ut? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei, men venter på det samme Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som vet hvordan man gjør sånn at når man kommer til et visst punkt på brettet så vil du spawne på et visst checkpoint? Slik som noen brett jeg har funnet, jeg blir sendt i døden og plutselig spawner jeg på en plass jeg aldri har vært... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som vet hvordan man gjør sånn at når man kommer til et visst punkt på brettet så vil du spawne på et visst checkpoint? Slik som noen brett jeg har funnet, jeg blir sendt i døden og plutselig spawner jeg på en plass jeg aldri har vært... Gjør sånn at sjekkpunktet flytter seg etter at du har aktivert det, dette fikser du med et stempel og en bryter. Jeg vant dette spillet for noen uker siden Vant det selv dager før utgivelse (LINK), hvor vant du det..? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vant det selv dager før utgivelse (LINK), hvor vant du det..? Vant det i en konkurranse i Spillmagasinet Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor får ikke jeg høre om sånne konkurranser før alle har vunnet? xD little big planet er da så jævlig dyrt. Gratulerer i hvertfall:D Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor får ikke jeg høre om sånne konkurranser før alle har vunnet? xD little big planet er da så jævlig dyrt. Gratulerer i hvertfall:D 180 kr fra play.com er jævli dyrt? Link Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Wow, fra Play.com kommer det jo faktisk under 200kr-grensen også. Ingen moms Her får folk masse for pengene. Endret 23. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Play.com er herlig, elsker den butikken! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Faktisk aldri kjøpt derfra skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor får ikke jeg høre om sånne konkurranser før alle har vunnet? xD little big planet er da så jævlig dyrt. Gratulerer i hvertfall:D 180 kr fra play.com er jævli dyrt? Link Legg merke til smileys. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjøper ofte spill fra play.com. I år har det blitt LBP(til lillebror) og det siste midnight club spillet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Play.com er knallbutikk, gode priser og fri frakt Hvordan er Midnight Club forresten? Lurer litt på å kjøpe det, men jeg er ikke helt sikker. Litt OT nå men Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Omg!.. men jeg har aldri handla på utenlandske sider før. blir det ikke mye i porto da? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Omg!.. men jeg har aldri handla på utenlandske sider før. blir det ikke mye i porto da? Fri frakt hos Play.com, med andre ord, ingen porto Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Omg!.. men jeg har aldri handla på utenlandske sider før. blir det ikke mye i porto da? Fri frakt hos Play.com, med andre ord, ingen porto 100% fri frakt til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå