Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Er det kommet noen patch som fikser problemene med å lagre brettene sine ennå?

Tror ikke det har kommet noe, men jeg har i hvertfall ingen problemer med å lagre ting, og har aldri hatt det.

Du behøver ikkje skryte av det. Det e skikkelig frustrerende for oss som har den feilen.

Skryte? Jeg skryter da ikke? Jeg informerer bare fyren om at dette ikke er et problem som gjelder alle, at det sikkert bare er noen få som har det. Hvordan kan du se noe galt i det?

Noen som har vært borti følgende:

Man bygger seg en fin bane hvor masse gjenstander er fast i det samme underlaget. Så skal man fjerne én ting som er limt fast; man trykker "detach" og alle gjenstander + underlag separeres og faller i bakken :S Alle deler bare løsner... (!) Alle.

Da er det bare å spole tilbake, men det er likevel kjipt.

Jepp, akkurat det samme har skjedd med meg, mange ganger! Blir alltid til at jeg finner en annen, langt fra optimal løsning for at ikke hele skiten skal gå fra hverandre... Utrolig irriterende!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et problem igår. Ei veninne av meg har akkurat fått seg lbp. Jeg hosta et spill og inviterte henne for å spille vanlige story brett. Hvorfor inneholdt ikke noen av prisboblene noe?? Etterpå var det hun som hosta og heller ikke da var det prisbobler med.. Er dette fordi jeg allerede har vert over de på min avatar? Det endte opp med at jeg brukte US kontoen min og starta spille lbp med den, da var pris boblene der, også de hun hadde tatt ifra før..

Lenke til kommentar

Tror ikke det har kommet noe, men jeg har i hvertfall ingen problemer med å lagre ting, og har aldri hatt det.

Du behøver ikkje skryte av det. Det e skikkelig frustrerende for oss som har den feilen.

Skryte? Jeg skryter da ikke? Jeg informerer bare fyren om at dette ikke er et problem som gjelder alle, at det sikkert bare er noen få som har det. Hvordan kan du se noe galt i det?

Du vet, trøtt og gretten og forum e aldri noen god kombinasjon :!:

Lenke til kommentar

Ikke ennå. Media Molecule har vel hatt juleferie.

Forøvrig bør du kunne løse dette ved å slette unna såkalte Community Objects. Dvs klistremerker og objekter som du har fått på online-brett. Disse fyller opp profilen din. Så vidt jeg husker får man en advarsel om dette når det begynner å nærme seg fullt.

Lenke til kommentar

Noen som kan tenke seg å skaffe alle items på story mode? Jeg har ingen å spille med, og sliter med å finne flinke spillere da jeg velger ''Play Online''... Min PSN-ID er: Esp1ol

Lenke til kommentar

Til dere som har Acet alle banene og har fått trofeet:

Hvilken bane synes dere var den verste å klare uten å dø?

Jeg husker spesielt en av de siste banene, den som hadde det store hjulet med hinderbane som snurret - Jeg er glad det er over nå :D

Lenke til kommentar

Jeg husker spesielt en av de siste banene, den som hadde det store hjulet med hinderbane som snurret - Jeg er glad det er over nå :D

Bunkeren, ja. Sannaynligvis den jeg slet mest med å ace.

den er hat hat hat!

akkurat nå hater jeg den slangen som er lagd av ild, og man skal gå inn i små hull i veggen.

Må man hoppe inn i hullene, eller holder det å bevege left stick forover?

Er bare å bevege sticken "bakover".

Lenke til kommentar

Bunkeren, ja. Sannaynligvis den jeg slet mest med å ace.

den er hat hat hat!

akkurat nå hater jeg den slangen som er lagd av ild, og man skal gå inn i små hull i veggen.

Må man hoppe inn i hullene, eller holder det å bevege left stick forover?

Er bare å bevege sticken "bakover".

Med bakover mener du mot tv skjermen, dvs fra deg? Det kaller jeg forover :p

Lenke til kommentar
Da er det noe galt med PCen din, her står det LittleBigPlanet

Customer rating on LittleBigPlanet: 4.5 out of 5 stars ( 291 customer ratings )

£17.99 Free Delivery

Fikk det opp nå, rart det der.. Refresha browsern flere ganger og greier, hm. Out of stock ser jeg ;/ men er vel uansett verd å legge inn en ordre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...