Guitarman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 takk! fant en video om det også: http://www.g4tv.com/xplay/cheats/34739/Lit...ing_Cheats.html Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men husk at Mørkt Materie/Dark Matter ikke kan beveges, så det kan ikke brukes til bevegelige ting. Men vil du at noe skal holdes helt stille og ikke røre seg, da kan du bruke det! Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det lov å lage brett med temaer fra f.eks. James Bond eller fra spill som Uncharted? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det lov å lage brett med temaer fra f.eks. James Bond eller fra spill som Uncharted? Egentlig ikke, nei, men man gjør det likevel. Er ikke mange % av banene de "modererer", og gjør de det skal du etter den nye oppdateringen få muligheten til å fjerne eller endre på ting som gjør at du bryter med copyright-reglene. Jeg har feks laget en MacGyver-bane, men gjorde om alle navnene litt. Banen og hovedpersonen ble hetende SackGyver, mens Murdoc ble til Mursock. Da skal banen min være innenfor retningslinjene. I tillegg har jeg lagret den to steder på Min Måne/My Moon, så hvis den skulle bli slettet eller noe er det bare å publisere den på nytt. Lag James Bond-banen din, du Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, Sindre, kan du hjerte mine 2 baner og gi dem en god score og hjerte meg som "creator"? Jeg skal selvfølgelig gjøre det samme med dine baner BTW, legger deg til på PSN. Jeg kan bli med å hjerte dine deg og dine baner. PSN: Heronemis Jeg trenger at folk hjerter meg. Jeg har mer en nok hjerter på banene mine til sammen. Supert, skal legge deg til neste gang jeg logger på PSN - blir på tirsdag. Jeg trenger at folk hjerter både meg og mine baner. Hadde det ikke vært for at mine baner tar så lang tid å lage, hadde jeg nok hatt platinum i denne perioden ------------------------------------------------------------- Hvor lang bruker dere andre på deres baner? Banen jeg lager nå har jeg brukt 6-7 timer og den er ca. 60% ferdig. Regner med å bruke 15 timer totalt. Jeg har 2 baner: - Danger Caves (Ca. 12 timer - middels i størrelse) - Teamplay! (Ca. 18 timer - stor i størrelse) Siden denne banen er 4-player only, måtte den re-publiseres en del før den ble godt spillbar Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har brukt mange dager på min ene bane.. -_- nå får jeg dessuten ikke lagret når jeg endrer noe, hører noe om at det er update 1.07 som forårsaker problemet.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kjøpte LBP i går, og jeg og dama spillte i flere timer! Kjempemorsomt spill! Og når frøkna, som ikke akkurat er noen spilleperson, også likte det, må jeg si at jeg er veldig fornøyd! Søtt, sjarmerende og morsomt. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Add meg: "bajast" på PSN. "Hjert" min bane og jeg vil "hjerte" deres bane Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Så da tipper jeg at pakken med Loco Roco-kostymene vil koste noe ala det dyrekostymene kostet forrige uke, mens tv-kostymet blir gratis? Noe sånnt Glad jeg har 25 kr på ps store Hva mener du at du har 25 KR på PSS? Kan man "lagre" penger der? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du kan "lade" opp lommeboka, ja Lenke til kommentar
praystation Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har brukt mange dager på min ene bane.. -_- nå får jeg dessuten ikke lagret når jeg endrer noe, hører noe om at det er update 1.07 som forårsaker problemet.. Fikk det samme problemet etter siste update. Gidder ikke å lage noen nye baner før de har fixet problemet. Startet så vidt på en bane som jeg oppdaget ikke ble lagret. Irriterende når man har brukt mange timer på det. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hva kan en gjøre for at folk skal spille banen du har laget, bortsett fra å reklamere for den her på forumet... (som vi har en egen råd for) Forslag? Edit: leif Endret 11. januar 2009 av dannad Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva kan en gjøre for at folk skal spille banen du har laget, bortsett fra å reklamere for den her på forumet... (som vi har en egen råd for) Forslag? Edit: leif Tja, hvis du kan filme den eller få noen til å filme den for deg, få den på youtube Ellers har jo Media Molecule noen tips: Publishing 101 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) I dag da jeg jobbet med brettet mitt, lagde jeg noen kule ting som jeg gjerne vil at andre folk skal kunne ta i bruk på sine brett. Hvordan kan jeg lagre min egen bil og eventuelt legge inn i en prize bubble? EDIT: Legg meg gjerne til på PSN. ID: Esp1ol Endret 12. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 I dag da jeg jobbet med brettet mitt, lagde jeg noen kule ting som jeg gjerne vil at andre folk skal kunne ta i bruk på sine brett. Hvordan kan jeg lagre min egen bil og eventuelt legge inn i en prize bubble? EDIT: Legg meg gjerne til på PSN. ID: Esp1ol Gå til "Goodies Bag" (greia med materialer i) og trykk på tegnet øverst til venstre. Utvid firkanten rundt tingen, og trykk på firkant, den blir da lagret i en egen meny i Material-kassa. Så kan du legge den i bobler, og som premier for å fullføre/ace banen osv. Husk å velge om folk kan bruke din "oppfinnelse" i sine baner ved å trykke på firkant. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Takk for hjelpen. Nå kan jeg også bruke emitters til å spawne hjemmelagde helvetesmaskiner. Endelig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er det kommet noen patch som fikser problemene med å lagre brettene sine ennå? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er det kommet noen patch som fikser problemene med å lagre brettene sine ennå? Tror ikke det har kommet noe, men jeg har i hvertfall ingen problemer med å lagre ting, og har aldri hatt det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Er det kommet noen patch som fikser problemene med å lagre brettene sine ennå? Tror ikke det har kommet noe, men jeg har i hvertfall ingen problemer med å lagre ting, og har aldri hatt det. Du behøver ikkje skryte av det. Det e skikkelig frustrerende for oss som har den feilen. Endret 12. januar 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
dannad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg visste ikke engang at den feilen eksisterte før jeg leste om den her Noen som har vært borti følgende: Man bygger seg en fin bane hvor masse gjenstander er fast i det samme underlaget. Så skal man fjerne én ting som er limt fast; man trykker "detach" og alle gjenstander + underlag separeres og faller i bakken :S Alle deler bare løsner... (!) Alle. Da er det bare å spole tilbake, men det er likevel kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå