Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, dette spillet er genialt :love: rocket cart er digg bane :D

Når jeg ser hvor mye folk får til bare med betaen, så tror jeg vi får se utrolig mye rart når fullversjonen kommer, med tanke på hvor utrolig mye mer man har å velge i mellom der.

Dette kan umulig få under 9/10 hos Gamer.. Tror dette kan være GOTY.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Gjest Solsviken

Vel fikk ingen ting i dag klokken 08.00 :(

Jeg liker ikke alle disse beta greiene altså, men det er vel kun fordi jeg aldri får tak i :)

Er vel ikke noen som tilfeldigvis har klart å få tak i noen ekstra nøkler ? :)

EDIT

I følge Deal.no var 299,- prisen på Little Big Planet tilbudspris ut denne uken. Raska på de som vil ha spillet til en pris vi nok ikke får se igjen på en god stund :)

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Men en pussig ting, når dette er en stress-test av serverne (i følge MM), hvorfor da bare sende ute et begrenset antall plasser? Hadde det ikke vært bedre å se hvordan serverne takler ekstrem pågang, slik som det kommer til å bli den 22?

Vil tro de har en noe mindre beregnet serverkapasitet til testing enn det vil være ved release. Er vel mulig de kommer åpner for flere etterhvert om det går bra for den delen som er med allerede. Tror det er bedre pr å ha kontroll på testingen, enn å åpne opp for alle og se når de ryker :p Risikerer en stor masse av spillere som sitter furtne foran sin PS3 og sier «dette dritet skal jeg f*en ikke kjøpe».

Lenke til kommentar

Synd for dere som ikke har fått kode. Jeg fikk av gamereactor i går, og spilte så mye jeg fikk lov av samboeren, helt fantastisk spill, var bare et stort smil på ansiktet mitt, og han fortelleren er helt fantastisk.

DET ER SÅ BRA! Hurra! Noe av det mest fantastiske og koseligste spillet jeg noen gang har vært borti.

Har ikke prøvd å bygge min egen verden, tror jeg skal prøve meg litt på det i dag. :)

It's pure løøøøv :love:

Endret av Entertainment
Lenke til kommentar
Synd for dere som ikke har fått kode. Jeg fikk av gamereactor i går, og spilte så mye jeg fikk lov av samboeren, helt fantastisk spill, var bare et stort smil på ansiktet mitt, og han fortelleren er helt fantastisk.

DET ER SÅ BRA! Hurra! Noe av det mest fantastiske og koseligste spillet jeg noen gang har vært borti.

Har ikke prøvd å bygge min egen verden, tror jeg skal prøve meg litt på det i dag. :)

It's pure løøøøv :love:

Ja, Stephen Fry er helt konge!

Dere kjenner han kanskje best som han derre offiseren i fjerde sesong av Blackadder. Han hadde også noen herlige opptredener på "Who's Line Is It Anyway" på BBC.

Jeg lasta ned LBP i går kveld, og spilte gjennom de banene som er i betaen, gikk gjennom alle tutorials og prøvde å lage min egen bane.

Fy faen, så morsomt jeg hadde det! Jeg spilte i fire timer før jeg så på klokka, og da fikk jeg nesten sjokk over hvor fort tiden hadde fløyet.

Det er utrolig hvor gode verktøy man får i spillet. Så enkle, men man kan likevel gjøre så mye ut av det.

PS. Om de her som har betaen, men ikke har meg på PSN-listen sin kan adde meg, så vi kan spille sammen and shizzle.

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...