dannad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei, Sindre, kan du hjerte mine 2 baner og gi dem en god score og hjerte meg som "creator"? Jeg skal selvfølgelig gjøre det samme med dine baner BTW, legger deg til på PSN. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har sett på en god del online baner at folk har farget biler uten matrial bytting, noen som vet hvordan det gjøres ? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har sett på en god del online baner at folk har farget biler uten matrial bytting, noen som vet hvordan det gjøres ? Bare tar et klistremerke med en farge på, gjør den større også klistrer du den på. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Åssen får man byttet språk sånn at trophies-beskrivelser og trophy-navn også blir på engelsk? Har engelsk som systemspråk, så alt annet er engelsk, men ikke trophies'ene i LBP.. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal ikke d bli skiftet når du skifter systemspråket? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Åssen får man byttet språk sånn at trophies-beskrivelser og trophy-navn også blir på engelsk? Har engelsk som systemspråk, så alt annet er engelsk, men ikke trophies'ene i LBP.. Det e vel ikkje så stort problem at trophiene e på norsk vel. Og siden du har engelsk systemspråk allerede, så tror eg ikkje det går ann. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal ikke d bli skiftet når du skifter systemspråket? Det samme trodde jeg,, Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 AAARGH!! Prøver å fikse mer på en av brettene mine,men hver gang jeg skal lagre, henger alt seg opp. Derfor får jeg aldri lagret! Hva er galt?! (ja, jeg har masse ledig HDD-plass..) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1053556&hl= Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Alle ting jeg samler osv, blir lagret, det er når jeg skal lagre endringer i egne brett at det hele skjærer seg. Det funket fint på nevnte brett i går, men ikke i dag. Andre brett funker fint, så vidt jeg kan se.. wtf er gale? -___- Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, Sindre, kan du hjerte mine 2 baner og gi dem en god score og hjerte meg som "creator"? Jeg skal selvfølgelig gjøre det samme med dine baner BTW, legger deg til på PSN. Jeg kan bli med å hjerte dine deg og dine baner. PSN: Heronemis Jeg trenger at folk hjerter meg. Jeg har mer en nok hjerter på banene mine til sammen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 HAr dere hjerta meg? Jeg kan hjerte dere med US Psn min også Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 heronemis, du skriver psn'en din feil, din psn er HERONEMIS ikke Heronemis Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 heronemis, du skriver psn'en din feil, din psn er HERONEMIS ikke Heronemis Å, for en syk feil! Skam! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 heronemis, du skriver psn'en din feil, din psn er HERONEMIS ikke Heronemis E det så gale da? Du får jo han opp uansett. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan bygger jeg en "etasje" uten å feste den til bakken? noen som vet? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hadde vært fint om dere hjertet meg og mine baner også Jeg hjerter selfølgelig tilbake til alle som hjerter meg. Edit: PSN IDen er Kris93. Endret 4. januar 2009 av Kris. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Svevestoff? Det lurer jeg faktisk på selv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan du lager en etasje eller noe annet som henger i løse lufta: Lag bakkepartiet, og fest en bitteliten prikk med Mørkt Materie/Dark Matter til det. Mørkt Materie/Dark Matter er et stoff som ikke lar seg bevege på, og faller heller ikke ned. Man trenger bare en liten dert av stoffet for å holde et fjell oppe, så du trenger ikke å kline utover med Mørkt Materie/Dark Matter over hele greia for å holde noe oppe, bare ha en liten, usynlig flekk i enden av det som skal sveve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå