Skogslik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor mange baner er det i MGS level pakken? tror eg skal kjøpe den i kvell Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 5 baner tror jeg? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som vet om det er mulighet for å bestemme hvor langt ut "bilde" skal vare zoomet ut når enn skal lage en bane? snakker da om playmode. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 kan noen forklare hvordan man joiner enn annen online? Jeg har fått med noen når jeg spiller, men aldri klart å joine noen andrel. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som vet om det er mulighet for å bestemme hvor langt ut "bilde" skal vare zoomet ut når enn skal lage en bane? snakker da om playmode. Når du er i svevemodus kan du bruke høyre spak for å justere zoom. Dette gjelder bare player 1, så hvis du spiller med en annen kan ikke han styre zoomet. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Banen blir alt for fort for komplisert i følge spillet, noen som vet hvordan man kan unngå det ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ikke pusse for mye på samme material. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som vet om det kommer en mulighet for å lage baner sammen over internett snart? Eller om det faktisk har kommet Lenke til kommentar
Minus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Da har jeg også kjøpt LittleBig, var utrolig moro. Kjæresten min og jeg koser oss i off-line-delen sammen enda. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 faen da!! Jeg å har lyst på! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan lager man bakgrunner? elelr er det en opplæring for det i spillet? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan lager man bakgrunner? elelr er det en opplæring for det i spillet? Velg materialet, og så velg at det skal være så tynt du får det. Plasser dette innerst i spillfeltet og du har bakgrunn Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nest siste side i verktøybaggen Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hvilken bane får man tak i denne sangen ? har rundet spillet men har den ikke.... name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 2. januar 2009 av Crumpler Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Noen som kan hjerte meg og banen min, så hjerter jeg tilbake Var det ikke en egen tråd for det egentlig? Finner ikke noe når jeg søker.... Endret 3. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som kan hjerte meg og banen in, så hjerter jeg tilbake Var det ikke en egen tråd for det egentlig? Finner ikke noe når jeg søker.... Jeg kan hjerte deg, så lenge du hjerter tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvor lang tid tar det å runde enspillerdelen da? Får PS3 80 GB Bundle med LBP på tirsdag/mandag, og gleder meg vilt. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Å bare spille gjennom banene tar ikke så lang tid. Det kan du gjøre på en dag, men tar lang tid å få alt og å spille alle banene uten å dø. Sindre: Jeg har hjerta deg og alle banene dine nå! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk hjerta deg og alle de jeg har på vennelista i går, samt de fleste banene deres Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hvordan finner man higshscore lister se hvor vennene dine er på listen i forhold til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå