Skogslik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vanskelig og få alt i banene vertfall har bare 100% i første bane^^ Men utrolig herlig spill! Lenke til kommentar
Croome Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk mitt LBP fra dvd.co.uk for noen dager siden, så de har ikke vært tomme lenge. Det kommer nok flere eksemplarer snart Hmm... du fikk vel en av de siste eksemplarene de hadde du da! Og tar jo litt tid og sende fra england til Norge, så de ahr vært tomme en stund! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Starta LBP i går, satt til kl 3 i natt, og merket jo ikkje at tiden gjikk! for et herlig spill Hva er din PSN ID da? Vil så gjerne ha deg på listen, har deg oxxo på Xbox Live Da kan du spille mine baner i samme slengen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Starta LBP i går, satt til kl 3 i natt, og merket jo ikkje at tiden gjikk! for et herlig spill Hva er din PSN ID da? Vil så gjerne ha deg på listen, har deg oxxo på Xbox Live Da kan du spille mine baner i samme slengen hehe, bare gøy det! windir-soge er PSN ID! Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet hvor man får den "laser sight gadget" greia fra MGS pakken? Det lurer jeg på og Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Starta LBP i går, satt til kl 3 i natt, og merket jo ikkje at tiden gjikk! for et herlig spill Hva er din PSN ID da? Vil så gjerne ha deg på listen, har deg oxxo på Xbox Live Da kan du spille mine baner i samme slengen Og din PSN, Toman, hvis du er inntresert? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) I banen bunkeren på oppdrag samlerne kommer jeg til en sirkel der jeg skal gå utover og utover i røret i etasjene der, men når jeg kommer til den yttterste vet jeg ikke hvordan jeg skal komme meg ut ? Noen som vet ? Endret 29. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 I banen bunkeren på oppdrag samlerne kommer jeg til en sirkel der jeg skal gå utover og utover i røret i etasjene der, men når jeg kommer til den yttterste vet jeg ikke hvordan jeg skal komme meg ut ?Noen som vet ? Du må gå og gå til høyre, og unngå alle de elektriske, tingene, helt til du kommer til en åpning som lar deg falle videre nedover. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet hvor man får malingspistolen ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du kjøper og laster ned Metal Gear Solid-pakken, så finner du den på banene der. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan er MGS-pakken? Er banene kule? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 mye koster MGS pakken? har bestillt spillet fra den dvd.uk greie lengere bak i denne tråden Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 MGS-pakken koster 45 kr så vidt jeg husker. Banene er ganske tøffe ja, og faller hvertfall sikkert i smak dersom du er fan av MGS-serien fra før Lenke til kommentar
Niks Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg bare lurer, hvis du ikke har MGS-pakken, men spiller den online med en som har den, får du da alle objektene og alt annet som er med i pakken da? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hvordan gjør man slik at egne spill blir multiplayer ? Altså de man skal legge inn på nettfelleskap Endret 30. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 de kan automatisk spilles av flere samtidig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvordan er det og velge spille online på en av `story` brettene? finner man automatisk randoms da som blir med? er jo greit for og få gjort de tingene man må være flere på i banene. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den tar randoms om du tar spill online, MEN om du ikke kommer med noen som skal spille, og du da blir gjort klar som en host, må du ikke gå forbi det skiltet som snurrer som står helt i starten av story banene. Går du forbi dette betyr det at banen er lukket for andre spillere å bli med siden de da ikke vil få med seg historien Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 ah, takker. altid lurt på hva det skiltet var for Lenke til kommentar
Croome Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Yess, i morrest sendte www.dvd.co.uk LBP til meg da har jeg det innen neste uke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå