Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Lage brett med andre online? pshh for folk som har venner er det mye morsommere å lage brett sammen, mens vi tar en pils, eller en matbit og snakker om alt mulig rart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 For folk som har venner utenfor nabokretsen, så kunne det være greit å lage baner online, ja. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har et nytt spørsmål jeg: Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? Lage brett med andre online? pshh for folk som har venner er det mye morsommere å lage brett sammen, mens vi tar en pils, eller en matbit og snakker om alt mulig rart. La oss si du bor på vestlandet og har en god venn som bor i Nederland. Ville det ikke vært gøy å kunne lage en bane eller to sammen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? Er det plukket opp så har du det. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? Er det plukket opp så har du det. Deilig, takk for tredje gang i dag!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? Er det plukket opp så har du det. Deilig, takk for tredje gang i dag!! Tja. Hvis jeg plukker opp noe, dør, og trykker på "spill brett på nytt", så er det plukket opp. Om jeg derimot spiller banen for første gang, plukker opp noe nytt , dør og returnerer til Poden (om man går til Poden uansett om man har daua eller ikke), uten å ha spilt ferdig brettet noen gang, så vil man måtte plukke det opp på nytt. Altså, et brett må bli fullført minst én gang for at ting skal lagres når du returener til Poden Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan man spille en bane som har MGS pakka, selv om man ikke har pakka instalert? Jeg har pakka, men jeg holder på med en bane som inneholder den og jeg vil at folk skal kunne spille den. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan man spille en bane som har MGS pakka, selv om man ikke har pakka instalert? Jeg har pakka, men jeg holder på med en bane som inneholder den og jeg vil at folk skal kunne spille den. Ikke testet selv, men det skal gå an ja. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Bra å høre. Holder på å lage en LBP versjon av CoD5's zombie minispill hvor er det er om og gjøre å overleve lengst mulig i et hus fullt av zombier! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Starta LBP i går, satt til kl 3 i natt, og merket jo ikkje at tiden gjikk! for et herlig spill Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Enig, tiden går veldig fort når en spiller LBP Og enda fortere når du spiller to-player! Lenke til kommentar
Croome Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Faen, hvorfor kan ikke bare de folka få LBP på lager nå Jeg vil spille! Endret 26. desember 2008 av Nixie Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har du bestilt fra dvd.co.uk? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For folk som har venner utenfor nabokretsen, så kunne det være greit å lage baner online, ja. Bil er en fin ting For de yngre finnes det en grønn boks som kjører rundt og plukker om folk. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet hvor man får den "laser sight gadget" greia fra MGS pakken? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For folk som har venner utenfor nabokretsen, så kunne det være greit å lage baner online, ja. Bil er en fin ting For de yngre finnes det en grønn boks som kjører rundt og plukker om folk. Og for oss "fattige" som er gamle nok til å kjøre, men som bruker pengene sine på alle de gale tingene Vi kjører motvillig grønn boks ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For folk som har venner utenfor nabokretsen, så kunne det være greit å lage baner online, ja. Bil er en fin ting For de yngre finnes det en grønn boks som kjører rundt og plukker om folk. Og er man så utrolig lat at man ikke gidder å kjøre 50 mil hver gang man skal gjøre dette sammen, så hadde det vært fint med Online-laging av baner. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nei, man får håpe at de får patchet inn dette snart! Lenke til kommentar
Croome Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har du bestilt fra dvd.co.uk? Ja, men de har ikke hatt det på lager på lenge... ihvertfall ikke siden lørdag! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk mitt LBP fra dvd.co.uk for noen dager siden, så de har ikke vært tomme lenge. Det kommer nok flere eksemplarer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå