Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et nytt spørsmål jeg:

 

Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? :)

 

Lage brett med andre online? pshh for folk som har venner er det mye morsommere å lage brett sammen, mens vi tar en pils, eller en matbit og snakker om alt mulig rart.

 

La oss si du bor på vestlandet og har en god venn som bor i Nederland. Ville det ikke vært gøy å kunne lage en bane eller to sammen? :new_woot:

Lenke til kommentar
Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? :)

 

Er det plukket opp så har du det. :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? :)

 

Er det plukket opp så har du det. :)

 

Deilig, takk for tredje gang i dag!! :new_woot:

Lenke til kommentar
Hvis jeg har gjort alt veldig nøye på en bane. Fått med meg omtrent alt man kan plukke med seg. Rett før slutten dør jeg og må starte på nytt igjen. Må jeg da plukke opp alle tingene på nytt? De kommer tilbake, det ser jeg, men kan jeg bare komme meg tilbake til der jeg var før jeg døde, plukke opp alt derfra og få 100 %? :)

 

Er det plukket opp så har du det. :)

 

Deilig, takk for tredje gang i dag!! :new_woot:

 

Tja.

 

Hvis jeg plukker opp noe, dør, og trykker på "spill brett på nytt", så er det plukket opp. Om jeg derimot spiller banen for første gang, plukker opp noe nytt , dør og returnerer til Poden (om man går til Poden uansett om man har daua eller ikke), uten å ha spilt ferdig brettet noen gang, så vil man måtte plukke det opp på nytt.

 

Altså, et brett må bli fullført minst én gang for at ting skal lagres når du returener til Poden :)

Lenke til kommentar
For folk som har venner utenfor nabokretsen, så kunne det være greit å lage baner online, ja.

Bil er en fin ting :) For de yngre finnes det en grønn boks som kjører rundt og plukker om folk.

 

Og er man så utrolig lat at man ikke gidder å kjøre 50 mil hver gang man skal gjøre dette sammen, så hadde det vært fint med Online-laging av baner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...