Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan begynner man å lage egne baner og hvor trykker man da ?

Lønner seg nok å spille litt lenger før du begir deg ut på "Create"-delen ;)

Og btw, de to månene, og Online-funksjonene aktiveres først etter at du har spilt de tre første banene.

Merket det noen minutter etter ;)

Lenke til kommentar
nei nei, men kan godt hende at de fikk det i dag tilfeldig:P

Julegave! ;)

Regner med det kommer mange nye her nå i dagene som kommer, som har fått LBP til jul. :wee:

Hvis noen har lyst til å spille sammen og ta noen 2x og 4x-greier, så legg meg til :) PSN id står i signaturen

Spørs om jeg ikke tar kontakt ganske snart! :D

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt igjennom nivå 4 eller 5. Moro så langt, og tror nok det bare blir bedre utover! (eller...?)

Et spørsmål har jeg. Skjønner ikke den spill online saken. Jeg velger en bane på historiemodusen og tar spill online eller hva det står. Jeg spiller jo fortsatt alene!! Gjør jeg noe feil? :)

Lenke til kommentar
Da har jeg spilt igjennom nivå 4 eller 5. Moro så langt, og tror nok det bare blir bedre utover! (eller...?)

Et spørsmål har jeg. Skjønner ikke den spill online saken. Jeg velger en bane på historiemodusen og tar spill online eller hva det står. Jeg spiller jo fortsatt alene!! Gjør jeg noe feil? :)

For min del ble det hvertfall bare morsommere og morsommere etterhvert. ;)

Når du velger play online så spiller du i utgangspunktet alene, men andre folk kan joine deg hvis de vil. :)

Lenke til kommentar

For min del ble det hvertfall bare morsommere og morsommere etterhvert. ;)

Når du velger play online så spiller du i utgangspunktet alene, men andre folk kan joine deg hvis de vil. :)

Ok, takk for raskt svar Nevnarion!! :) Har et spm til på lager jeg;

Hvordan slår du andre?? :whistle:

Lenke til kommentar

Ikke like raskt svar nå :p

Mener du hvordan man fysisk slår? Vel, du bruker R2/L2 for å styre armene, og så er det bare å gi venstre/høyre analogspak en skikkelig dytt, så svinger sackboy med armen.

Om du mente hvordan man slår andre i en bane så er det vel bare å få mest poeng, men egentlig handler det mest om samarbeid, ikke konkurranse.

Lenke til kommentar
Ikke like raskt svar nå :p

Mener du hvordan man fysisk slår? Vel, du bruker R2/L2 for å styre armene, og så er det bare å gi venstre/høyre analogspak en skikkelig dytt, så svinger sackboy med armen.

Om du mente hvordan man slår andre i en bane så er det vel bare å få mest poeng, men egentlig handler det mest om samarbeid, ikke konkurranse.

Takk igjen! (Mente å fysisk slå dem) ;)

Lenke til kommentar

For dere som har prøvd det en stund, er det morro i lengden? Prøvde betaen og det var jo greit det, men lurer på om morroa holder, er det mange baner ute på nettet nå som man nesten kan spille i evigheter og ha det morro, og ikke bli lei med en gang? Vurderer å kjøpe det i helga, så jeg og fettern min kan sitte å spille det, men må kjøpe ny kontroll også, så opplevelsen er dyr, derfor lurer jeg på om det er verdt det :p

Lenke til kommentar

Spørrs det, jeg er ikke like kreativ som alle andre. Så etter historien har det dabbet av litt. Men jeg driver fortsatt med min geniale bane, som når jeg får kompisen min som jeg lager banen med over hit, så spiller vi det endel. Det er jo evig av muligheter på bane-editoren.

Coop 4 player lokalt/online er også veldig bra. Mange fine baner ute også. Nå har også MGS pakken kommet, så veit jeg at Mm kommer til å pøse på med flere pakker som gjør at spillet kommer til å vare enda lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...