Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uuuuhhhmmm...

Har dere sett at det har kommet mange nye trophies til LittleBigPlanet? Det ser ut til at de alle har med Metal Gear Solid å gjøre.

Jeg må nesten fyre opp spillet igjen nå for å se hva det er.

Edit: Merkelig. Etter jeg starta opp spillet så vises ikke de trophiesene jeg så i sted lengre :S

Edit2: Enda merkeligere. Jeg tok en "compare trophies" med Zealow, og da vises det flere trophies i LBP som jeg ikke har tatt.

QuickFire Artist: Fire 40 paintballs in under 5 seconds.

Rexecutioner: Destroy the Metal Gear REX boss.

Ace Act 3 and Act 4: Ace Act 3 The Mission and Act 4 The Level Factory.

Ace Act 5 The Boss: Ace Act 5 The Boss.

Paint Splurge: Fire 5000 paintballs.

Virtual Survivor: Achieve a score of 3750 in the VR Survival Challenge.

Diamond Hunter: Destroy the 5 hidden target diamonds in Act 4 The Level Factory.

Speedy Rexecutioner: Destroy the Metal Gear REX boss in under 2 minutes.

Thrifty Painter: Complete Act 3 The Mission firing less than 125 paintballs.

METAL GEAR SOLID Booty Master: Collect all of the METAL GEAR SOLID prize bubbles.

Paint Sharer: Publish a level containing the METAL GEAR SOLID Paintinator Powerup.

HVA ER DETTE FOR NOE???

Jeg finner det ikke i spillet!

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar
I starten hadde jeg bare de klistremerkene jeg trengte 'med meg' til hver bane, nå har jeg massevis.. håpøst å finne den/de man trenger! Noen måte å fikse dette på?

Hvis det er steder du skal sette feks en stjerne på en "stjerneform" (klistremerkebryter), så står stjernen, og alle andre klistremerker du "trenger" til den banen under "bytt brytere" når du går inn på klistremerke-menyen i popit.

Lenke til kommentar
Publish a level containing the METAL GEAR SOLID® Paintinator Powerup

NEEEI! Helvete!! :realmad:

What's wrong?

Lurer eg og på.

Liker ikke "power-ups" i et spill som LBP. Det er det som er sjarmen med spillet, ingen våpen eller andre dingsebomser, skal du lage et gevær må du mikse sammen materialene og brytere. Liker ikke powerups.

Lenke til kommentar
I starten hadde jeg bare de klistremerkene jeg trengte 'med meg' til hver bane, nå har jeg massevis.. håpøst å finne den/de man trenger! Noen måte å fikse dette på?

Hvis det er steder du skal sette feks en stjerne på en "stjerneform" (klistremerkebryter), så står stjernen, og alle andre klistremerker du "trenger" til den banen under "bytt brytere" når du går inn på klistremerke-menyen i popit.

hvor?? finner ikke 'bytt brytere' -_-

Lenke til kommentar

hva den (helt sikkert elendige) norske oversettelsen er, vet jeg ikke, men på engelsk heter det switch stickers (altså bryterklistremerker).

switch stickers ligger i popit under stickers, helt øverst på første side (såvidt jeg husker). om du mangler en switch sticker (du ser for eksempel klart at spillet spør etter en tekanne eller stjerne, men du har ingen slike klistremerker under switch stickers) så er ikke dette fordi spillet har gjemt dem blant dine vanlige stickers (spillet henter fram klistremerkene som er switch stickers for hver bane). det er mest sannsynlig fordi du ikke har funnet klistremerket enda.

det blir mer og mer vanlig utover i spillet at du mangler switch stickers på første gjennomkjøring av en bane og først finner de på en senere bane. deretter må du tilbake og spille tidligere baner om igjen med dine nyervervede switch stickers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...