Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sackboy ikonet som er ved siden av story brettene, hvor det også står et tall etter, hva betyr dette egentlig? Du har også et sackboy ikon med et tall etter på baner som er laget av andre folk.
Det indikerer hvor mange unike spillere som har vært innom banen og fullført.

 

Ja vel så det er bare rundt 200-300 som har gjort de 3 første story banene? o.O

En annen ting, når en joiner min pod og vi gjør story, items man får, får begge de? Eller er det bare han som tar de først? Eller er det bare han som "hoster" gamet som får de?

 

Edit: Og folk som joiner deg, i det du er midt inni et av story brettene, de kan ikke bli med å spille før jeg hopper tilbake til poden eller restarter?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Det sackboy ikonet som er ved siden av story brettene, hvor det også står et tall etter, hva betyr dette egentlig? Du har også et sackboy ikon med et tall etter på baner som er laget av andre folk.
Det indikerer hvor mange unike spillere som har vært innom banen og fullført.

Ja vel så det er bare rundt 200-300 som har gjort de 3 første story banene? o.O

Det antallet som står ved hver bane er vel hvor mange som spiller på akkurat den "banen" akkurat for øyeblikket?

Lenke til kommentar
Flere som har gått lei? .. De små sackboyene er ikke så morsome lenger.

 

allrede?, hadde en skummel følelse av dette når jeg prøvde Beta

 

"Allerede" blir vel et relativt begrep her. Det kommer vel helt an på hvor mye man har spilt. Klart, har du spilt time opp og time ned den siste måneden, så er det naturlig at du har gått lei. Har du derimot spilt bare nå og da, så er du ikke lei. Alle spill går du lei av på ett eller annet tidspunkt når du har spilt det lenge nok.

Selv er jeg langt fra lei av LBP enda, jeg syns faktisk det bare blir mer og mer morsomt.

Lenke til kommentar

Det jeg savner veldig, er en bedre måte å kunne vise oss hvilke brukerlagde brett som faktisk er bra. Gi oss en liste-funksjon asap, vær så snill! :wallbash:

 

Sånn som det er nå, funker bare ikke. Å navigere rundt på kloden er sikkert gøy det, men blir bare for vanskelig å finn fram til de ordentlig gode banene. Gi oss lister der du kan velge sortering etter feks:

 

- Antall hjerter

- Antall ganger spilt

- Gjennomsnittlig stjernerating

 

Jeg ønsker også en bedre søkefunksjon, der du kan søke etter de samme tingene, og hvor du kan gjøre søket mer avansert og spesifisert.

 

Dette er ikke for å syte, de har laget et utmerket spill, men de kunne godt ha gjort det lettere og navigere blandt de 80 000++ brukerlagde brettene.

Lenke til kommentar

Å nei, en av masse folk her inne er lei av ett spill. nei må nok legge det i fra meg, å aldri spillet det mer :(

 

Nei er nok mange mange timer til jeg begynner å bli lei, og selv da tror jeg at spilling sammen med gode venner, samt det å lage brett aldri blir kjedelig.

 

Mokko, fortell det til utviklerene. LBP er ikke ferdig, det blir sikkert aldri ferdig. Utviklerene har sagt at de kommer til å forbedre spillet i lang lang tid.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

The Bunker, for et brett. Jeg bestemte meg for å få tak i neon kostyme delene, tenkte da på å komme igjennom uten å dø, dette skulle vise seg å være langt vanskeligere enn jeg trodde. Holdt ikke tellinga men det ble en god del restarts gitt, utrolig at jeg faktisk orket, men greide det til slutt. Satt vel i 2+- timer nonstop og prøvde, før jeg endelig greide det, og det føltes jammen godt :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det skal jeg være enig i, sliter med The Bunker. Blir oppspilt når jeg kommer gjennom utfordrende hindre, så overivrig at det ofte fører til dumdristige stunts i form av høye hopp rett inn i elektriske duppeditter som bare er plassert der for å plage livskiten ut av deg og din stakkars sackboy/girl.

 

I morgen er dagen jeg skal klare det, dermed basta.

Lenke til kommentar
Å nei, en av masse folk her inne er lei av ett spill. nei må nok legge det i fra meg, å aldri spillet det mer :(

 

Nei er nok mange mange timer til jeg begynner å bli lei, og selv da tror jeg at spilling sammen med gode venner, samt det å lage brett aldri blir kjedelig.

 

Mokko, fortell det til utviklerene. LBP er ikke ferdig, det blir sikkert aldri ferdig. Utviklerene har sagt at de kommer til å forbedre spillet i lang lang tid.

 

Ja tror mange glemmer akkurat det med å lage sine egne maps. Det er 99% av grunnen til at jeg kjøpte spillet, og det er egentlig alt jeg gjør. Spill Story mapsene først for å unlocke alt av materiale og så sette igang med egne maps. Du kan jo lage alt du vil. Lag et kjøretøy, harley davidson, ferrari bil, og følelsen av å få til dette er unikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...