Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Har sendt tre mailer, alle fra forskjellige adresser. Får jeg tak i noen nøkler deler jeg dem ut her... Men ikke før i morgen EDIT: På den spanske siden står følgende: "la dirección [email protected] indicando únicamente en el asunto "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:xxx" -sin comillas y sustituyendo xxx por el usuario de MeriStation correspondiente-." Sikker på at vi ikke skulle skrive inn MERIPASE:xxx i tittelen også? Tror det står noe om at man skal erstatte x-ene med et eller annet, noen som kan oversette..? Det du må gjøre er å registrere deg på siden, med ''gyldig'' spansk adresse. deretter må du sende NY mail med det som står der, bare at du må skifte ut xxx med brukernavnet ditt, simple as that, jeg har gjort det nå og venter i spenning, og forresten, jeg tror de har slettet alle gamle mail, de startet på nytt igjen kl 22.00.. kjør på Håper virkelig jeg får tak i en kode, pleeeeease god, lol Ok, noen som har en spansk adresse...? Endret 24. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spansk adresse, Avenida de San Luis, 25-27 28033 MADRID.. LYKKE TIL Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nå har jeg endelig kommet hjem igjen.. LBP laster as we speak. 82 % nå, ca 1MB i sekundet! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spansk adresse, Avenida de San Luis, 25-27 28033 MADRID.. LYKKE TIL Ah.. tusen takk. Lette som en gal på nettet etter spanske adresser, har oppe to forskjellige oversettelsesprogrammer osv.. men endelig er mailen sendt! Dette er riktig tittel (hvis "Torsken" er brukernavnet mitt), ikke sant..? "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:Torsken" Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spansk adresse, Avenida de San Luis, 25-27 28033 MADRID.. LYKKE TIL Ah.. tusen takk. Lette som en gal på nettet etter spanske adresser, har oppe to forskjellige oversettelsesprogrammer osv.. men endelig er mailen sendt! Dette er riktig tittel (hvis "Torsken" er brukernavnet mitt), ikke sant..? "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:Torsken" jepp, det var jaffal det jeg skrev Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er så sinnsykt hypp på og teste dette spillet .. Så får virkelig håpe det blir lagt ut noen fler beta koder ett eller annet sted ! Dere som er så heldige og har fått beta tilgang , ta og skriv litt av opplevelsene dere`s med spille . Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spansk adresse, Avenida de San Luis, 25-27 28033 MADRID.. LYKKE TIL Ah.. tusen takk. Lette som en gal på nettet etter spanske adresser, har oppe to forskjellige oversettelsesprogrammer osv.. men endelig er mailen sendt! Dette er riktig tittel (hvis "Torsken" er brukernavnet mitt), ikke sant..? "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:Torsken" jepp, det var jaffal det jeg skrev Ok, da får man håpe at det ligger en kode og venter på meg i morgen, da Snakkes Er så sinnsykt hypp på og teste dette spillet .. Så får virkelig håpe det blir lagt ut noen fler beta koder ett eller annet sted ! Dere som er så heldige og har fått beta tilgang , ta og skriv litt av opplevelsene dere`s med spille . Skal prøve å få gjort det i morgen Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jess da var jaffal LBP bestilt på deal.no, for dere som ikke vet det, så koster LBP bare 299 kr på deal.no, BESTILL NÅ Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Update 22:00 - Before the amount of foreign requests that are being received for the beta and maintaining our intention that those are our users that enjoy her, we have been ourselves forced to realise changes in the request process. Now it will be essential to indicate the MeriPase (usuary of MeriStation) in the subject of the email to verify that this user belongs to our community. So we requested to you that you send your requests again. You excuse the annoyances. As of this moment, MeriStation distributes between its readers and of totally gratuitous form, 1,250 codes to unload by means of PSN the beta of Little Big Planet, one of the waited for titles more of PlayStation 3 for these Christmases. The action is totally gratuitous, through electronic mail, and will finalize when the keys are run out, that will be distributed in strict order of arrival. The inscription is as simple as to send an electronic mail to the direction [email protected] indicating solely in the subject “Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE: xxx” - without quotation marks and replacing xxx by the user of corresponding MeriStation. As of morning to the 08:00 the system will resend a key to that same direction that could be introduced in the PSN, beginning the unloading. A key by email is only allowed. The beta of Little Big Planet will be open until next day 12 of October, moment at which will stop working. The 1250 first will have code solely. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som har en ekstra kode?Hadde vært veldig fett om jeg hadde fått en. Send en PM hvis du har Enten så har jeg vært jævla full eller så har lillebror vært og skrivd innlegg i mitt navn.... Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Prøvde meg med ett hotell i Barcelona jeg :\ Håp det funk! schøø! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Update 22:00 - Before the amount of foreign requests that are being received for the beta and maintaining our intention that those are our users that enjoy her, we have been ourselves forced to realise changes in the request process. Now it will be essential to indicate the MeriPase (usuary of MeriStation) in the subject of the email to verify that this user belongs to our community. So we requested to you that you send your requests again. You excuse the annoyances. As of this moment, MeriStation distributes between its readers and of totally gratuitous form, 1,250 codes to unload by means of PSN the beta of Little Big Planet, one of the waited for titles more of PlayStation 3 for these Christmases. The action is totally gratuitous, through electronic mail, and will finalize when the keys are run out, that will be distributed in strict order of arrival. The inscription is as simple as to send an electronic mail to the direction [email protected] indicating solely in the subject “Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE: xxx” - without quotation marks and replacing xxx by the user of corresponding MeriStation. As of morning to the 08:00 the system will resend a key to that same direction that could be introduced in the PSN, beginning the unloading. A key by email is only allowed. The beta of Little Big Planet will be open until next day 12 of October, moment at which will stop working. The 1250 first will have code solely. Dette her holder jo pinadø Engrish.com-standard ... Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er iallefall enklere å lese en den spanske shiten? Du forstår jo nå hva som står! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 299kr var jo sinnsykt billigt, deal.no folkens!! Tror jeg legger inn en bestilling der ja Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spansk adresse, Avenida de San Luis, 25-27 28033 MADRID.. LYKKE TIL Tror du at det funker hvis jeg bruker den adressen og? Orker ikke å lete etter en spansk adresse atm ... Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spansk adresse, Avenida de San Luis, 25-27 28033 MADRID.. LYKKE TIL Tror du at det funker hvis jeg bruker den adressen og? Orker ikke å lete etter en spansk adresse atm ... bare til å prøve, gjenstår bare å se om serveren har nådd max mails nå Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vist du får en beta key... hvordan får man lagt inn spillet på PS3en ? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da er det bare å håpe på at jeg ikke var for sen med å sende mail ... Er ikke sikker på om jeg skrev adressen i de riktige delene engang når jeg skulle registrere meg på den spanske siden. Hva skal man ha inn i boksen der det sto Population: egentlig? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 299kr var jo sinnsykt billigt, deal.no folkens!!Tror jeg legger inn en bestilling der ja Har også bestillt fra deal.no, men husk at i retningslinjene deres står det at de kan endre prisen uten forvarsel. (Kan jo virke litt rart at de er de eneste som ligger under 499,-). Men hvis de prøver seg på å trekke mer fra kortet mitt, da klikker jeg i vinkelsliper! Da blir det nok VGP i så fall. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 299kr var jo sinnsykt billigt, deal.no folkens!!Tror jeg legger inn en bestilling der ja Har også bestillt fra deal.no, men husk at i retningslinjene deres står det at de kan endre prisen uten forvarsel. (Kan jo virke litt rart at de er de eneste som ligger under 499,-). Men hvis de prøver seg på å trekke mer fra kortet mitt, da klikker jeg i vinkelsliper! Da blir det nok VGP i så fall. De kan ikke si 299 og plutselig trekke 499 fra kortet ditt. Not allowed, sir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå