jkolbu Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan lager man kostymer selv? Tenker dere på å farge dem sjæl å sånn? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men min mening er at det er unødvendig å betale for kostymer.. Da stopper du sytingen og så lager du selv. Vil du at andre skal lage for deg? Ja da må du regne med å betale for noen av dem, noen får du jo faktisk gratis! Man kan vel ikke lage selv ... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan lager man kostymer selv? Tenker dere på å farge dem sjæl å sånn? Poster bare sticker på, så kommer det den fargen du selv vil ha. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan lager man kostymer selv? Tenker dere på å farge dem sjæl å sånn? Poster bare sticker på, så kommer det den fargen du selv vil ha. Eller decorations. Som er veldig gøy å sette på dine med/motspillere online. Jeg satt ei diger fjær i huet på en kamerat her en dag, og den stod rett opp og skygget for skjermen i poden hans. Ikke visste han hvordan han fikk den bort, og det så ut som han ikke så all verdens på skjermen i pod'en hans heller. De to franskmennene vi spilte med holdt på å flire seg ihjel. Det tok selvsagt helt av etterpå, med stickers og decorations til flere tusen stappet opp i endetarmen på sackboysa våre. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det noen som kunne ha hjulpet meg med en two player challenge i Boom Town? PSN er Morka2k Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Noen som vet hvordan man skal kunne lage biler med motor bolts? Jeg klarer det seriøst ikke, har prøvd alt, men det funker ikke. Tutorialen for motorbolts er litt annerledes, men den klarer jeg lett. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ehh kartet jeg laget i betaen er vekke. Ca 20+ timer som står bak det. Det hette bare Alpine Ski Resort så brøt jo ingen lover. Fy flate sier jeg bare, føler for å spy nå. Har ingen anelse hvordan jeg skal recreate dette. Det var så jævlig avansert å få til. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Følte at det jeg skrev kanskje fortjente en egen tråd, for annerkjennelse og ære Endret 15. november 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ehh kartet jeg laget i betaen er vekke. Ca 20+ timer som står bak det. Det hette bare Alpine Ski Resort så brøt jo ingen lover. Fy flate sier jeg bare, føler for å spy nå. Har ingen anelse hvordan jeg skal recreate dette. Det var så jævlig avansert å få til. Publiserte du det før betaen var over da? Kan ikkje huske å ha spillt det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nei måtte man det ? Fuck Jaja tar vel en uke før jeg blir ferdig med det på nytt da. El crappo Lenke til kommentar
Morka Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Noen som blir med på et par 2-, 3- eller 4 player challenges? Send meg ei melding. PSN: Morka2k. Endret 16. november 2008 av Morka Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nei måtte man det ? Fuck Jaja tar vel en uke før jeg blir ferdig med det på nytt da. El crappo Jepp, måtte nok det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Lurer på en ting, brett man finner online og spiller, blir disse lagret et sted? Tenkte vis man får lyst til å prøve de igjen senere en gang, slik at man slipper å huske navn og hvor man fant de osv... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kan gi et hjerte til brettene du liker, disse skal da havne under en kategori som heter hjertet (Husker ikke akkurat hvor, men sånn det gjøres). Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Okay, har "hjertet" noen, men har ikke helt funnet ut hvor disse befinner seg etterpå... Men uansett, et spørsmål til her. Klær som får Sack til å ligne killzone, kratos osv... Er disse å finne i spillet? Eller trenger man en spesiell kode for å få disse? Endret 16. november 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Okay, har "hjertet" noen, men har ikke helt funnet ut hvor disse befinner seg etterpå... Men uansett, et spørsmål til her. Klær som får Sack til å ligne killzone, kratos osv... Er disse å finne i spillet? Eller trenger man en spesiell kode for å få disse? Hjertete brett finner du under brukeren din. Gå - Min bruker - mine brett - Hjertet brett. Killzone og det der har ikke kommet enda Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Er det noe problem med kommunikasjon online? Tenker da på bruk av mikrofon, virker som vi ikke kan høre hverandre i det vi starter et brett. I poden derimot funker det. Endret 17. november 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tok med LBP og en ekstra håndkontroller over til en kompis som bare hadde sedd coveret og en reklame av lbp, han ville se hva det var for ett spill. Det endte med at han satt med et smil over fjeset i de 4-5 timene vi spilte. Garantert kjøp var det for hannes del, og det tror jeg spillet er for veldig mange andre. Håper sony får dette ut i demokiosker og lignende, for dette spillet selger seg selv, bare folk får prøvd det. Ellers fikk jeg utrolig god hjelp av, håper jeg husker rett, GloMS, på ett av de siste brettene med onkel jalapeno Plages litt for å få med meg så mye som mulig i brettet, og manglet selvfølgelig alle klistremerkene for å låse opp ting og tang. Men der kom plutselig gloMS og reddet kvelden. Han hadde dem alle og vi klarte 92% på banen Takk for hjelpe! Få deg headsett så er det enklere, å skrive meldinger tar for lang tid Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 altso... Jeg kjøpte spillet nå. Er det bare at man skal hoppe å dille over alt? 0 poeng med spillet, historie? konkuranse?motivasjon til å gjøre noe?? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Litt drøyt at du veit så lite om spillet, men kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå