Naiits Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei. D e ikkje noen nøkler du må være flere for å få tak i som du trenger for å komme videre. Eg spilte nesten hele storien aleine, å d stoppet aldri opp hos meg. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, det er sant. Du trenger ikke noe spesielt for å komme videre etter du har drept han bossen på den siste "mexico-banen", da drar du bare videre nordover. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) HER f.eks. Takker, takker Da var endelig LittleBIGPlanet i hus! Det var jaggu på tide. Da får vi ta en onlinerunde igjen snart. Har ikke spilt med deg siden betaen Kan ikke noe for at folk er treige med leveringa Skal bare spille litt på historien, så skal vi nok få spilt litt sammen. Trenger jo etterhvert hjelp med x4-belønningene og sånn også Endret 12. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Sony annonserer jammen LBP, Sackboy har fått egen spesiel side på Nettsamfunnet Nettby, der man kan bli fan av han , det virker som Sony har betalt for at han skal legges inn av Nettby. Endret 12. november 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Sony annonserer jammen LBP, Sackboy har fått egen spesiel side på Nettsamfunnet Nettby, der man kan bli fan av han , det virker som Sony har betalt for at han skal legges inn av Nettby. Åh? Hvordan finner man den? Edit: Fant den ^^ Endret 12. november 2008 av mhm. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 http://www.nettby.no/pages/page.php?page_id=13 Linker til siden med LBP. Synd det ikke er mulig å skrive noe der Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Har fått fire meldinger fra en dude på der d står : Here is something to play with in LittleBigPlanet'' også en fil. Regner med d e kostymer? Men kordan finner eg de? :S Trodde de bare kom direkte inn på spillet, men finner de ikke der. Help? Edit: Fant d ut :D Endret 12. november 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sikkert bilder. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Bare slett d eg skrev x) Endret 12. november 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har fått fire meldinger fra en dude på der d står : Here is something to play with in LittleBigPlanet'' også en fil.Regner med d e kostymer? Men kordan finner eg de? :S Trodde de bare kom direkte inn på spillet, men finner de ikke der. Help? Edit: Fant d ut :D Virus Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har problemer med å få den siste stickeren på "Surikatlandet" til å fungere. Det er snakk om ansikts-stickeren. Når jeg klistrer den der den skal stå, skjer det ingenting. Noen som har peiling på hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var nye kostymer ute på PS Store Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var nye kostymer ute på PS Store Veldig dårlig kostymer.. Likte ingen av dem noe særlig. Håper det kommer noe bedre neste uke Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 likte den haien og planta. Håper på sephiroth eller solid snake kostyme snart Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Det var de 2 jeg lastet ned. Haien og planta altså. Lurer veldig på hvilke kostymer vi vil se i fremtiden. Ganske sikker på de vil gi ut kostymer fra spill serien ratchet and clank. Hadde vært konge med noen tekken kostymer; håret til Jin feks! Edit: Sjekk hva jeg fant. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 13. november 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det var de 2 jeg lastet ned. Haien og planta altså. Lurer veldig på hvilke kostymer vi vil se i fremtiden. Ganske sikker på de vil gi ut kostymer fra spill serien ratchet and clank. Hadde vært konge med noen tekken kostymer; håret til Jin feks! Edit: Sjekk hva jeg fant. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor næmmen se der ja, nå snakker vi! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kostymene i dag var ikke så voldsomt mye å juble for riktignok, men visste det jo på forhånd hva som kom, og jeg tror det bare var begynnelsen på mye bra som kan komme til å dukke opp fremover. Kjøpte pakken med alle 4 dyrekostymene jeg da. Skulle jeg kjøpt 2 av dem så var det jo bare 9 kr igjen til det pakken med alle 4 kostet, og måtte jo fylle opp med 40 kr på wallet'n uansett, så. Haien var veldig tøff da. Men slenger meg på blant dem som vil se Solid Snake og Sephiroth-kostymer snart. Gjerne flere fra MGS og FF-serien også Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men min mening er at det er unødvendig å betale for kostymer.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Ingen tvinger deg til å kjøpe de ..? Edit: Leif Endret 14. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men min mening er at det er unødvendig å betale for kostymer.. Da stopper du sytingen og så lager du selv. Vil du at andre skal lage for deg? Ja da må du regne med å betale for noen av dem, noen får du jo faktisk gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå