dabear Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 det gjorde det til meg, ja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Btw; Skal det ikke følge med en bruksanvisning/håndbok i coveret..? Ikke si at du skal begynne å whine på dette også? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da var endelig LittleBIGPlanet i hus! Btw; Skal det ikke følge med en bruksanvisning/håndbok i coveret..? Gjorde det i min, hvertfall. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Btw; Skal det ikke følge med en bruksanvisning/håndbok i coveret..? Ikke si at du skal begynne å whine på dette også? Ro deg ned da, jeg synes bare det var litt underlig, og ville bare vite om det skulle være sånn. Takk for svar, jeg klarer meg så klart helt fint uten håndbok. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Da var endelig LittleBIGPlanet i hus! Btw; Skal det ikke følge med en bruksanvisning/håndbok i coveret..? sitter med den fargerike håndboka i handa mi...........så det skal vere et eksemplar i hvert cover. så uflaks du har da Endret 12. november 2008 av zuperhans Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fikk den jeg også. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) btw lurer dere på ka LBP kostymer som kommer? følg link http://news.littlebigworkshop.com/en-us/po...ore-111308.aspx dette er da us store, men regner med vi i europa får noe av det samme. Endret 12. november 2008 av zuperhans Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da var endelig LittleBIGPlanet i hus! Btw; Skal det ikke følge med en bruksanvisning/håndbok i coveret..? sitter med den fargerike håndboka i handa mi...........så det skal vere et eksemplar i hvert cover. så uflaks du har da Jaja, jeg overlever. Kan sikkert finne en nedlastbar internettversjon eller noe hvis det blir nødvendig. Og nei, jeg har vel ikke så altfor mye uflaks, da jeg vant spillet gratis Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det bare 4 "verdner" som ligger i spillet? Har spilt ferdig den verdenen som skal etterligne mexico (husker ikke hva den heter i farta), men kommer etter det kommer det ikke nye. Har det noe med at jeg må samle mer på de brettene jeg har tatt eller er det bare ikke mer? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei, er mer en 4 verdener. (: Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei, er mer en 4 verdener. (: Ja vel. Det hadde ikke vært for mye bry å fortelle meg hvordan man kan spille på de? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ehm, jeg har ikke gjort noe spesielt altså, bare spilt meg gjennom bretta. Men du må jo ta brett som du ser at dem "leder" til nye og andre brett? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja. Nå er det ingen brett jeg ikke har tatt. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da må du ta alle brettene 100% + alle brettene uten å miste liv. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da må du ta alle brettene 100% + alle brettene uten å miste liv. Seriøst? Så jeg må samle alle tingene og klare alle brettene uten å dø? Det er jo praktisk talt umulig... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da må du ta alle brettene 100% + alle brettene uten å miste liv. Nei, stemmer ikke. Husker at det stoppet opp for meg også etter 4 verden. Åpnet seg ikke noe ny verden, selv om jeg hadde fullført alle. Husker ikke helt hvordan jeg kom meg videre, men tror jeg kjørte igjennom det siste brettet en gang tid og plukket opp flere gjemte bobler og klistremerker. Til slutt fikk jeg åpnet den neste verdenen. Jeg hadde i hvertfall ikke 100% på alle brettene og hadde heller ikke acet dem. Tror bare du må finne en bestemt gjenstand/klistremerke, eller finne alle nøklene for å komme videre. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da må du ta alle brettene 100% + alle brettene uten å miste liv. Nei, stemmer ikke. Husker at det stoppet opp for meg også etter 4 verden. Åpnet seg ikke noe ny verden, selv om jeg hadde fullført alle. Husker ikke helt hvordan jeg kom meg videre, men tror jeg kjørte igjennom det siste brettet en gang tid og plukket opp flere gjemte bobler og klistremerker. Til slutt fikk jeg åpnet den neste verdenen. Jeg hadde i hvertfall ikke 100% på alle brettene og hadde heller ikke acet dem. Tror bare du må finne en bestemt gjenstand/klistremerke, eller finne alle nøklene for å komme videre. ^ Ok. Er det noen nøkler som er på steder man må være flere enn 1 for å komme? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da var endelig LittleBIGPlanet i hus! Det var jaggu på tide. Da får vi ta en onlinerunde igjen snart. Har ikke spilt med deg siden betaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå