Naiits Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Enig med d at Eia suger. Høres ut som han snakket til en jævla 3 åring.. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eia er morsom, men virker som om han kanskje prøvde litt for hardt å steppe inn i rollen som forteller til et ganske så snodig spill. Han drar litt med på den tåpelige aksenten sin i perioder, men det kan være morsomt til tider også. Forsåvidt syntes jeg han gjorde en god jobb, han er riktig type. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vel, egentlig skal ikke jeg si noe, for jeg hadde på norsk språk de 5 første minutten, før jeg slo av og endret. Jeg synes det bare hørtes så veldig ut som han leste fra et ark. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Likte Eia jeg, men må innrømme at hvordan snakkingen er under opplæringen ikke spiller så stor rolle for meg. Men synes mange av verktøyene får litt teite navn på norsk. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvordan får jeg engelsk språk da, uten å skifte språk på hele konsollen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det går ikke, du må endre språket på hele konsollen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) LittleBigPlanet getting moderated without warning: So much for creative freedom[...] The main issue seems to be over copyrighted material -- which kind of cuts the scope of what players can do in half, really. Levels based on Metal Gear Solid or Sonic the Hedgehog are being taken down, even if they merely contain a few items based upon the IP. Once a level is deleted, you can't even just take out the offending items and republish. The level's gone, and you have to start over from scratch. Great news for people who spent an hour or so crafting something. LINK Synes veldig mye av moroa forsvant der. Noe av det jeg synes er morsomst i LittleBIGPlanet, er å spille/lage baner som er basert på et annet spill/film, og se hvor bra folk får til å gjenskape figurer og episoder. Nå går visst det rett i dass.. EDIT: Leif EDIT 2: Og mer om saken her. Endret 9. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Veldig skuffende... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er Little Big Planet et bra kjøp ? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Meg og en dude skulle lage map. men når han gikk inn for å lage bane kom d opp at eg ikkje kunne følge han fordi han skulle lage en bane. D gikk jo i betaen? :S Help? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det gikk ikke å samarbeide over nett på kreasjonsdelen i betaen heller. Vil legges til utover vinteren om jeg husker riktig, i samme pakken som gir deg mulighet å legge ved bilder fra harddisk som klistremerker. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er Little Big Planet et bra kjøp ? Ja, LittleBigPlanet er et bra kjøp. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eg gjorde d med en i betaen. Mokko tror eg det var. Eg holdt på å lage en bane, så kom d opp at han ville joine meg, så trykte eg godta. Også kom han. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er Little Big Planet et bra kjøp ? Ja, helt klart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eg gjorde d med en i betaen.Mokko tror eg det var. Eg holdt på å lage en bane, så kom d opp at han ville joine meg, så trykte eg godta. Også kom han. Jepp, husker vi gjorde det. Ganske gøy også, faktsik. Dumt at det ikke funker i fullversjonen, men det kommer en patch om ikke så altfor lenge som vil fikse det. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har de snakket om mer innhold fra playstation Network? Så de lå noen kostymer ute nå.. Er kostymene som er morsomt å samle på, syns jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har de snakket om mer innhold fra playstation Network? Så de lå noen kostymer ute nå.. Er kostymene som er morsomt å samle på, syns jeg. Har ikke hørt noe mer, men håper virkelig at de pøser ut med flere kostymer etterhvert. Julekostymer i desember regner jeg nesten som obligatorisk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Har de snakket om mer innhold fra playstation Network? Så de lå noen kostymer ute nå.. Er kostymene som er morsomt å samle på, syns jeg. Skal komme ut kostymer med gjevne mellomrom, ja. Enkeltkostymer koster $0.99, noen spesielle kostymer kan koste $1.99. Så vil det komme ut kostymepakker med flere kostymer til S2.99, og "Spesial-kostymepakker" til $5.99. Pluss noen "Sjeldne" kostymer til ubestemt pris (som den "First-week"-skjorta). Høytidskostymer, som gresskar til Halloween, Julenisse til Jul og påskehare til påske blir gratis og er der bare i en begrenset periode. KILDE Endret 9. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg får ikke spilt med andre! Trykker jeg Quick Play, så tar det ihvert 30 sekunder før jeg kommer inn på en server der de jeg spiller med forsvinner, og jeg ender opp alene. Why? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er jo Snake og Sephiroth Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har kjøpt den t-skjorta til 40kroner? Ser på det som et veeldig dårlig kjøp. Kjedlig er den å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå