Mokko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Var 11 stk på lista mi som spilte det i sted Litt deprimerende, faktisk.. Hva er PSN-nickene deres? HER Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sånn KoffeinKanin. (: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du kan jo legge til andre også vet du Det er ikke så mange som har nicket i signaturen, og jeg kan jo ikke vite hvem som faktisk spiller. Sånn KoffeinKanin. (: Aww. Takk! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du logger jo av og på som en tulling. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gjør jeg? Vel, akkurat nå skiftet jeg mellom 2 accounter, og NÅ ser vi/han film, så, kanskje det er grunnen? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det bare jeg som opplever lagg/hakking? Sitter på en 2mbit/s linje, kan vel være det :/ Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vet hva de Play / Share / Create greiene i profilen er? Alle har 0 poeng. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vet hva de Play / Share / Create greiene i profilen er? Alle har 0 poeng. Jepp, er en feil med det nå, tror jeg. Tror man skal få poeng når man har spilt/laget/delt baner osv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gratis Kratos-kode til den som får høyest Highscore på en LBP-bane innen søndag kveld. LES MER HER Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Finnes det ikke andre måter å få tak i Kratos kostymet da? Lurer på hvordan jeg får tak i disse spesielle kostymene, kratos, Solid Snake, sephiroth osv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Finnes det ikke andre måter å få tak i Kratos kostymet da? Lurer på hvordan jeg får tak i disse spesielle kostymene, kratos, Solid Snake, sephiroth osv. Følger med en Kratos-kode i PlayStation Official Magazine (UK) November 2008, som man får (fikk ihvertfall) kjøpt på Narvesen for 150 kr. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Finnes det ikke andre måter å få tak i Kratos kostymet da? Lurer på hvordan jeg får tak i disse spesielle kostymene, kratos, Solid Snake, sephiroth osv. Følger med en Kratos-kode i PlayStation Official Magazine (UK) November 2008, som man får (fikk ihvertfall) kjøpt på Narvesen for 150 kr. Fikk e nok ordet ja. Kommet en ny utgave no. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 hvorfor får ikke jeg joinet venner, eller de kan ikke joine meg? er det fordie jeg har NAT 2 og de har NAT 3? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Slet med samme problemet. Eg har NAT type 3. Eg prøvde en haug med instillingen på internett-innstillingene, men fikk NAT type 3 uansett ka eg gjorde. Så restartet eg playstationen, hadde fortsatt NAT type 3, men då klarte eg av en elr annen merkelig grunn å joine de Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har Nat 2 og her fungere alt uten problemer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så det ble LBP på deg likevell Archon? Good Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jepp, men har enda ikke fått spilt veldig mye i krangel med andre titler og mitt litt mystiske kontroll mytteri. Men du skal slippe å gjøre som du advarte mot da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 NAT 3 er den "onde" NAT-en, man bør helst ha NAT 1 eller 2 for at alt skal funke fint. Hvordan skifte fra NAT 3 til NAT 2. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Arrrg! Jeg endret epostadressen på brukeren min på Playstationen, og nå jeg da etterpå startet opp LBP, fikk jeg beskjed om at "save-game'n min hadde blitt kopiert fra en annen (sikkert fordi jeg endret epost) og at eneste løsning for å kunne få nye trophies var å slette save'n, og begynne på nytt". Vel, det har jeg gjort nå, 2 ganger, og jeg få fortsatt ikke nye trophies. Og når jeg nå går på Trophies på XMB, så oppdaterer den seg til 22 %, så popper det opp en beskjed om at en "error occupered". Arrrg PS: Er det en mulighet å ha norsk tekst, men engelsk tale på kommentarstemmen? Honestly, Eia suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå