Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det ikke andre måter å få tak i Kratos kostymet da? Lurer på hvordan jeg får tak i disse spesielle kostymene, kratos, Solid Snake, sephiroth osv.

Følger med en Kratos-kode i PlayStation Official Magazine (UK) November 2008, som man får (fikk ihvertfall) kjøpt på Narvesen for 150 kr.

Lenke til kommentar
Finnes det ikke andre måter å få tak i Kratos kostymet da? Lurer på hvordan jeg får tak i disse spesielle kostymene, kratos, Solid Snake, sephiroth osv.

Følger med en Kratos-kode i PlayStation Official Magazine (UK) November 2008, som man får (fikk ihvertfall) kjøpt på Narvesen for 150 kr.

Fikk e nok ordet ja. Kommet en ny utgave no.

Lenke til kommentar

Slet med samme problemet. Eg har NAT type 3. Eg prøvde en haug med instillingen på internett-innstillingene, men fikk NAT type 3 uansett ka eg gjorde. Så restartet eg playstationen, hadde fortsatt NAT type 3, men då klarte eg av en elr annen merkelig grunn å joine de :p

Lenke til kommentar

Arrrg!

Jeg endret epostadressen på brukeren min på Playstationen, og nå jeg da etterpå startet opp LBP, fikk jeg beskjed om at "save-game'n min hadde blitt kopiert fra en annen (sikkert fordi jeg endret epost) og at eneste løsning for å kunne få nye trophies var å slette save'n, og begynne på nytt".

Vel, det har jeg gjort nå, 2 ganger, og jeg få fortsatt ikke nye trophies. Og når jeg nå går på Trophies på XMB, så oppdaterer den seg til 22 %, så popper det opp en beskjed om at en "error occupered".

Arrrg :(

PS: Er det en mulighet å ha norsk tekst, men engelsk tale på kommentarstemmen? Honestly, Eia suger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...