Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da sitter jeg her med spillet i handa etter å ha byttet det mot Oblivion og Motorstorm på GameStop her i Skien! Gjett hva jeg skal i kveld da, folkens? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Går det fortsatt an å bytte inn to spill + 9 kr mot LBP på EBgames og de andre "Gamestop"-butikkene? En venn av meg ringte til EBGames (på byporten, Oslo) og de sa at man måtte forhåndsbestille det for at det tilbudet skulle gjelde, men er det riktig? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg vet ikke, men kan hende? Han mannen i butikken var ihvertfall ikke veldig nøye på å se kvitteringen på forhåndsbestillingen. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gleda meg til å spille det idag, men tror dere det lå i postkassa? nei! Treige Elprice Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gleda meg til å spille det idag, men tror dere det lå i postkassa? nei! Treige Elprice Samme her.. Treige Nordis Film Får håpe det kommer i morgen, for jeg greier ikke å vente til over helgen! Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan i huleste fjerner jeg en spiller (offline)? Trykka litt på en annen kontroller, og vips dukka opp en ny figur. Problemet er at denne figuren følger med overalt, selv om jeg vil spille alene... "Manage players" er streket ut (funker ikke). Lenke til kommentar
Winze Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fornax Prøv å slå av de andre kontrollene som du ikke bruker, da burde den andre figuren forsvinne etter en liten stund. Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja det funka. Visste ikke hvor man slo den av engang, men fant det ut;) Takk! Artig spell;) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kjøpte det nå for et par minutter siden. Det var det siste de hadde! Har ikke begynt å spille det ennå, men etter middagen skal jeg nok. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Heisann alle! Jeg har nettopp kjøpt LBP, mog har spilt det i et par timer. Men multiplayerdelen er sykt forvirrende. Er det noen som vil spille med meg? PSN-nicket mitt er Morka2k. Håper noen vil ta seg en runde eller fem Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kan bli med på den Morka2k. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kan bli med på den Morka2k. Nydelig! Det er forresten første gang jeg spiller med noen dette, så regn med at jeg er litt treig på ting Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Bare spilt siden i går jeg også så. Jeg er Zebraen btw. Endret 7. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Morka Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Bare spilt siden i går jeg også så. Jeg er Zebraen btw. Løven sitter i samme rom som meg Networking error, gitt. Endret 7. november 2008 av Morka Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kan folk som spiller LBP ofte legge til meg og? Har én i vennelisten som spiller. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du kan jo legge til andre også vet du Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Var 11 stk på lista mi som spilte det i sted Litt deprimerende, faktisk.. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Var 11 stk på lista mi som spilte det i sted Litt deprimerende, faktisk.. Hva er PSN-nickene deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå