cs_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du må høre godt etter på hva han sier, følge godt med, og se hva "dronningen" sier at du skal gjøre. Gjør det du får beskjed om, det kommer en "Glad-lyd", en boks dukker opp som forteller deg at du har klart den, og skjermen blir fylt av objekter og ting som belønning for det du har gjort. Det kommer så opp en boks som spør om du vil bli tatt med tilbake til brettet ditt, svar "OK", og du er tilbake. Er en del sånn opplæringer, bare ta alle og vær tålmodig Ok, takk. Har nok oversett noe. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ok, du bør holde inne X når du skal gjøre noe for å komme til tweak automatisk. Bare å holde inne X som har funket for meg. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Forresten, det er ikke bare meg som ikke kommer på serverene deres el? De skulle jo være ferdige med å fikse på de nå... Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Leste i en post her en dag, om noen som hadde kjøpt et utenlansk blad på narvesen. I det bladet var det en kode så man fikk et kostyme i LBP. Noen som vet navner på bladet??? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Official PlayStation Magazine UK, var i utgave 24, men den tror jeg er fjernet fra sortimentet da det har kommet en ny utgave for November nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 OPM tror jeg - Official PS Mag. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) dette spillet skal hentes med en gang eg står opp i morgen . gleder meg, kommer ikkje til å få sove . Endret 6. november 2008 av zuperhans Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 serverne på plass igjenn. Lenke til kommentar
Trollpeis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 http://www.destructoid.com/majority-of-lbp...ad-105284.phtml Majority of LBP beta levels will be deleted upon release, my Sackboy is sad Just like the disappointment I experienced earlier today upon finding out that LittleBigPlanet would not be hitting stores earlier than announced, it appears as though I’m in for another soul-crushing blow. In an interview with LittleBigMadness, producer of LBP Leo Cubbin confirmed that the majority of levels created during the beta phase of the game would be deleted once the limited beta ends. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den artikkelen er jo over 1 måned gammel. Gjelder det som står i den enna? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Åj åj åj... når jeg kommer hjem fra skolen i dag skal LittleBigPlanet ligge i postkassa Gleder meg noe helt sinnsykt! Det blir jo bare helt konge å endelig få prøve et spill jeg har vert hekta på siden første blikk... Er nesten vakkert.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ikke lenge til butikkene åpner nå ... tror jeg får ta en liten tur ut fra jobben Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nå har jeg spilt i noen timer, og jeg må bare si WOW. Fy faen, det er det morsomste spillet jeg noen gang har spilt, spilte mye online i går og prøvde mange andre sine brett, mange kreative spillere uti verden, og mange kjempe morsomme brett. Blir mye spilling i helga iallefall, det er helt sikkert! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da har jeg spillet i hånden. Dumt det er ca 5 timer til jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skyld på at det er fredag, eller at du skal til tannlegen? Jeg fikk IKKE pakka i dag :/ Får håpe den kommer til postkontoret imorra. Værste fall må jeg vente til mandag før ps3+lbp kommer. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Visst han skal til tannlegen er det kanskje smart å ha informert arbeidsgiveren noen dager før? Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ruslet ned til gamestop i dag tidlig glad og fornøyd. eg går inn og forteller at eg har forhåndsbestillt LBP.....blir et stille øyeblikk før fyren bak kassa forteller at dei ikkje har fått inn et eneste eksemplar.....frack skulle få melding fra fyren så fort han hadde klart å få tak i informasjon fra sjefen sin. cant wait Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 http://www.destructoid.com/majority-of-lbp...ad-105284.phtml Majority of LBP beta levels will be deleted upon release, my Sackboy is sad Just like the disappointment I experienced earlier today upon finding out that LittleBigPlanet would not be hitting stores earlier than announced, it appears as though I’m in for another soul-crushing blow. In an interview with LittleBigMadness, producer of LBP Leo Cubbin confirmed that the majority of levels created during the beta phase of the game would be deleted once the limited beta ends. Dette e som sagt gammelt. Ble stemt om de skulle beholde eller ikkje, og de ska beholde. Og betabrettene e der. En av mine e litt populær iallfall. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hentet det nettopp fra postkassa! Må vente med å spille til dama kommer hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå