Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt LBP i noen timer nå og må bare si at dette spillet er genialt. Hadde i utgangspunktet ingen tanker om å kjøpe spillet, men etter å ha prøvd betaen er jeg solgt. Spesielt i coop er dette spillet rått. Har ikke prøvd å bygge noen baner enda, men blir vel det neste jeg skal prøve. Unner alle sammen å få prøvd dette spillet.

Lenke til kommentar

"This beta is only valid for Spanish PSN users"

Kan hende kodene bare kan brukes på spanske PSN-kontoer.. Den koden jeg fikk gjennom Gamereactor kunne jeg ikke registrere på min Amerikanske bruker.

EDIT: Men du kan vel lage en ny PSN-ID hvor du "bor" i Spania..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Kan hende kodene bare kan brukes på spanske PSN-kontoer.. Den koden jeg fikk gjennom Gamereactor kunne jeg ikke registrere på min Amerikanske bruker.

Om 10 min gjør jeg det ;)

Lenke til kommentar

er ikke noe poeng hvis du ikke får en kode da!

Lenke til kommentar

er ikke noe poeng hvis du ikke får en kode da!

Vil forbrede meg mest mulig :)

Nei, nå venter loppekassen å forhåpentligvis en key i morra.

Lykke til dere da. ;)

Lenke til kommentar

Har sendt tre mailer, alle fra forskjellige adresser.

Får jeg tak i noen nøkler deler jeg dem ut her... Men ikke før i morgen ;)

EDIT: På den spanske siden står følgende:

"la dirección [email protected] indicando únicamente en el asunto "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:xxx" -sin comillas y sustituyendo xxx por el usuario de MeriStation correspondiente-."

Sikker på at vi ikke skulle skrive inn MERIPASE:xxx i tittelen også? Tror det står noe om at man skal erstatte x-ene med et eller annet, noen som kan oversette..?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Har sendt tre mailer, alle fra forskjellige adresser.

Får jeg tak i noen nøkler deler jeg dem ut her... Men ikke før i morgen ;)

EDIT: På den spanske siden står følgende:

"la dirección [email protected] indicando únicamente en el asunto "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:xxx" -sin comillas y sustituyendo xxx por el usuario de MeriStation correspondiente-."

Sikker på at vi ikke skulle skrive inn MERIPASE:xxx i tittelen også? Tror det står noe om at man skal erstatte x-ene med et eller annet, noen som kan oversette..?

Det du må gjøre er å registrere deg på siden, med ''gyldig'' spansk adresse. deretter må du sende NY mail med det som står der, bare at du må skifte ut xxx med brukernavnet ditt, simple as that, jeg har gjort det nå og venter i spenning, og forresten, jeg tror de har slettet alle gamle mail, de startet på nytt igjen kl 22.00.. kjør på :new_woot: Håper virkelig jeg får tak i en kode, pleeeeease god, lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...