nroj Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 alt håp er ikke ute enda håper på litt mer hell denna gangen Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ok, da har jeg sendt mail med alle fire e post-adressene mine . Så får vi se hva som skjer. Hvis jeg skulle være så heldig å få mer enn en kode blir de til overs lagt ut her uten forvarsel. Så følg med! :!: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hmm, jeg trykker på den mail adressen som er der men jeg kommer ikke videre. Er det tomt nå da eller?? Ahh, funka nå... Venter i spenning til morgendagen Endret 24. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har spilt LBP i noen timer nå og må bare si at dette spillet er genialt. Hadde i utgangspunktet ingen tanker om å kjøpe spillet, men etter å ha prøvd betaen er jeg solgt. Spesielt i coop er dette spillet rått. Har ikke prøvd å bygge noen baner enda, men blir vel det neste jeg skal prøve. Unner alle sammen å få prøvd dette spillet. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 håper virkelig jeg klarer å få tak i en kode nå pliiis Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kommer det en gratis demo av spillet på PSN nærmere lansering? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da var 3 e-mailer sendt... Håper på det beste nå Blei noe surr med mailene men håper at det funka Håper jeg får kode nåå Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Håper det går denne gangen!!! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 kongespill ble preorder med engang her i hvertfall. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvorfor kan ikke alle bare få en beta? Kunne send ut til alle playsataion kontoer.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) "This beta is only valid for Spanish PSN users" Kan hende kodene bare kan brukes på spanske PSN-kontoer.. Den koden jeg fikk gjennom Gamereactor kunne jeg ikke registrere på min Amerikanske bruker. EDIT: Men du kan vel lage en ny PSN-ID hvor du "bor" i Spania.. Endret 24. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Går jo fort å lage en spansk acc da Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 jess, det er vel null stress sålenge jeg får koden så er vel ikke det et problem må bare få tak i en kode først Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 "This beta is only valid for Spanish PSN users" Kan hende kodene bare kan brukes på spanske PSN-kontoer.. Den koden jeg fikk gjennom Gamereactor kunne jeg ikke registrere på min Amerikanske bruker. EDIT: Men du kan vel lage en ny PSN-ID hvor du "bor" i Spania.. Om 10 min gjør jeg det Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 "This beta is only valid for Spanish PSN users" Kan hende kodene bare kan brukes på spanske PSN-kontoer.. Den koden jeg fikk gjennom Gamereactor kunne jeg ikke registrere på min Amerikanske bruker. EDIT: Men du kan vel lage en ny PSN-ID hvor du "bor" i Spania.. Om 10 min gjør jeg det er ikke noe poeng hvis du ikke får en kode da! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har bare en ting å si, dette spillet er genialt. Hvis det er noen som ikke har fått det med seg så selger Deal.no det for 299,- Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 "This beta is only valid for Spanish PSN users" Kan hende kodene bare kan brukes på spanske PSN-kontoer.. Den koden jeg fikk gjennom Gamereactor kunne jeg ikke registrere på min Amerikanske bruker. EDIT: Men du kan vel lage en ny PSN-ID hvor du "bor" i Spania.. Om 10 min gjør jeg det er ikke noe poeng hvis du ikke får en kode da! Vil forbrede meg mest mulig Nei, nå venter loppekassen å forhåpentligvis en key i morra. Lykke til dere da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Har sendt tre mailer, alle fra forskjellige adresser. Får jeg tak i noen nøkler deler jeg dem ut her... Men ikke før i morgen EDIT: På den spanske siden står følgende: "la dirección [email protected] indicando únicamente en el asunto "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:xxx" -sin comillas y sustituyendo xxx por el usuario de MeriStation correspondiente-." Sikker på at vi ikke skulle skrive inn MERIPASE:xxx i tittelen også? Tror det står noe om at man skal erstatte x-ene med et eller annet, noen som kan oversette..? Endret 24. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jepp! Bare å håpe på å få en kode nå!! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har sendt tre mailer, alle fra forskjellige adresser. Får jeg tak i noen nøkler deler jeg dem ut her... Men ikke før i morgen EDIT: På den spanske siden står følgende: "la dirección [email protected] indicando únicamente en el asunto "Beta MeriStation Little Big Planet MERIPASE:xxx" -sin comillas y sustituyendo xxx por el usuario de MeriStation correspondiente-." Sikker på at vi ikke skulle skrive inn MERIPASE:xxx i tittelen også? Tror det står noe om at man skal erstatte x-ene med et eller annet, noen som kan oversette..? Det du må gjøre er å registrere deg på siden, med ''gyldig'' spansk adresse. deretter må du sende NY mail med det som står der, bare at du må skifte ut xxx med brukernavnet ditt, simple as that, jeg har gjort det nå og venter i spenning, og forresten, jeg tror de har slettet alle gamle mail, de startet på nytt igjen kl 22.00.. kjør på Håper virkelig jeg får tak i en kode, pleeeeease god, lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå