clayman_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, jeg poster denne posten angående en usedvanlig sperring av World of Warcraft og nedlastinger via Bittorent. Noen som vet hva som er gale? Jeg har ikke noe internet security som blokkerer eller firewall. Har gått gjennom routeren, har ikke funnet noe der heller. Er det noe jeg ikke ser, eller noe annet? Takk på forskudd Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det noe jeg ikke ser?En overbeskyttende forelder vil jeg tro. Reset ruter, sjekk listen over prosesser for ting du ikke vet hva er(Google de hvis du ikke har peil) og prøv å avslutte eventuelle prosesser som har med "passe på slemme gutten min"-produkter. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 haha vi har den samme routeren lenge, og jeg kan mer om den som de 2 til sammen, så det er ikke noe problem og resetta den har jeg prøvd. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kunne jo være at nettleverandøren har vært ute med noen justeringer? Who knows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå