rothehuet Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) hei .. jeg er 17 år , trener en del og veier 70 kilo . har en del bein muskler i forhold til de adre . har nesten ikke et gram fett på kroppen heller. har spilt fotball i 5 år til for 2 år siden . driver nå med styrke trening på overkroppen , og jogger fra 2 til 4 ganger i uken . lurte på om man får større muskler av spenst hopp , eller om man kan gjøre dem mindre vad å ta mange? er det noe anet jeg kan gjøre .. strekke ut eller noe? eller er det å sitte i ro som er tingen ? er det noe jeg kan gjøre med kost holde ? eller kan det være lurt å trene overkroppen først så jogge å ta spensthopp , for å bryte ned musklene? trenger svar ..... Endret 23. september 2008 av jororoth Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hvorfor skal du bryte ned muskler? tren så du blir proposjonal.. kan ikke tenke meg at du har så stor muskelvekt at det er sjenerende.. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Trener du hele overkroppen på en økt og ikke spiser noe etterpå vil kroppen bryte ned litt av beina dine og ta proteinene derfra. Men dette er veldig, veldig dumt av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå