Gå til innhold

BK: Uten tittel

simen_k

Anbefalte innlegg

Noe mer klisjé enn akkurat bilde av ei rose skal man lete lenge etter, men her er et uansett.

Denne døde rosen ble dagens motiv da den triste nyheten om at min 30 år gamle lærer gikk bort fra oss i går ettermiddag. Jeg kommer til å savne smilet og det varme hjerte ditt fremover. Det var ikke meningen det skulle bli slik. Du var et lyspunkt for ikke bare meg men for både kolleger og elever som kommer til å savne deg minst like mye som meg. Du hadde en sterk personlighet og lidenskap for det du drev med; noe som gjorde at vi ble ekstra glad i dine timer og de stundene vi hadde med deg. Du er fortsatt en inspirasjon for meg selv om mine siste ord til deg ikke akkurat bekreftet dette. Jeg er lei meg for det... Du skal vite at jeg setter pris på alt du har gjort for meg og alt du har gjort for å få det beste ut av meg.

Jeg er glad i deg Trygve!

post-94119-1222201443_thumb.jpg

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en sterk tråd. Jeg må virkelig si at jeg føler med deg, og synes at rosen kler teksten veldig godt. Det er et dypt mørke i den rosen, som gjør at den er mer illevarslende enn vakker. Men du må rotere bildet opp ned. Jeg skjønner det hvis du ønsker å vise en rose som holder på å dø, men det fungerer ikke skikkelig. Det ser bare ut som om det er feil vei. Det kommer til å bli veldig fint med det tomme sorte over rosen, og at selve blomsten peker svakt oppover.

Og for all del, behold den lille biten av stilk over/under rosen. Gi mine kondolanser videre til dine klassekamerater. Det er meningsløst når en flink person som har den egenskapen å inspirere unge sjeler går bort så altfor tidlig :(

Lenke til kommentar

PM har rett i at det er en sterk tråd, og det er vanskelig å si noe negativ om bildet om man skulle finne det. Jeg liker bildet veldig godt, og selv uten teksten som følger med, så gir det assosiasjoner til død. Personlig plager det meg ikke at den er opp ned, men jeg tror nok PM har rett i at den kanskje burde vært snudd. Han har rett i mye, godeste PM'en...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...