Markn Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen tips til hvordan jeg skal gå frem i å reklamere for en nyåpnet nettside? Hvordan vill jeg kunne få så mange som mulig til å besøke siden og evt bli medlemmer? Skal ikke koste noe .. Det gjør heller ikke siden jeg skal reklamere for som er huskyforum.org. Norsk Husqvarna forum!! takker for svar Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 huskyforum? Du burde kanskje tenkt at det første folk tenker når de ser husky er nettopp: Lenke til kommentar
Markn Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 huskyforum? Du burde kanskje tenkt at det første folk tenker når de ser husky er nettopp: Der dret du på draget I vognkort står det 2STOKEHUSKY125 Såe flere innspill? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Beklager, men med en gang jeg leste huskyforum så tenkte jeg det samme som Rampage. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Samme her, tenkte det skulle være et forum for slike hunder. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gi nå faen i hva dere synes da! : p Forum er forum.. Du kan jo annonsere på diverse MC-forum, eventuelt lage ei gruppe på nettby/facebook osv; p Lenke til kommentar
Markn Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Gi nå faen i hva dere synes da! : p Forum er forum..Du kan jo annonsere på diverse MC-forum, eventuelt lage ei gruppe på nettby/facebook osv; p Så enig i hva du skriver. Forum er forum, som en klok mann engang sa. Har alleredet gjort det. Noen flere ideer? Lenke til kommentar
Markn Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 google adsence Kan du utdype deg litt mer? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvor mye mer må han egentlig utdype? https://www.google.com/adsense/login/no/ Hvorvidt jeg dreit på draget? Når jeg først så nettstedet, tenkte jeg husky, når jeg leste Husqvarna tenkte jeg motorsager. Først og fremst er vel det viktigste at stedsnavnet gir de rett assosiasjonene. Noe "husky" ikke gjorde. Menmen, whatever works for ya. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Er jeg som har forumet og nettsiden, og bare så det er sagt, "husky" er sleng-navnet for Husqvarna motorsyklene for oss som er inn i det miljøet. For de som ser på Husqvarna motorsykler som gresk så vil husky hunder være det første som tenkes på ja. Bare slik at den saken var avklart. Endret 24. september 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så forumet er for de som er godt inne i miljøet ja. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så forumet er for de som er godt inne i miljøet ja. Ja? Hva er poenget ditt? Forumet er ikke til folk som overhodet ikke er interessert i motorsykler.. det er rimelig logisk. Lenke til kommentar
Markn Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Hvor mye mer må han egentlig utdype? https://www.google.com/adsense/login/no/ Hvorvidt jeg dreit på draget? Når jeg først så nettstedet, tenkte jeg husky, når jeg leste Husqvarna tenkte jeg motorsager. Først og fremst er vel det viktigste at stedsnavnet gir de rett assosiasjonene. Noe "husky" ikke gjorde. Menmen, whatever works for ya. Og dette koster mye ? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 her jeg bor så er qverna/qvarna som er sleng ordet men samma det Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Så forumet er for de som er godt inne i miljøet ja. Ja? Hva er poenget ditt? Forumet er ikke til folk som overhodet ikke er interessert i motorsykler.. det er rimelig logisk. Jeg tenkte på at det ikke var noe formy for Yamaha Eiere osv... Endret 3. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå