JFM Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Hei Jeg har en gammel maskin stående. Denne får jeg ikke å funke. Når jeg trykker på start-knappen så starter viftene. Disse går rundt i ca 2 sekunder før maskinen "dør". Da må jeg slå av PSU-en på knappen bak. Så slå den på. Men det samme skjer. Viftene starter og stopper med en gang. Jeg har prøvd med Thermaltake PurePower 560APD både med og uten 24pins adapter. Har også prøvd med en gammel Qtec PSU på 350W (Vet Qtec suger). Samme feil der. Brukte 20pin-24pin adapter der. Har også prøvd å resette CMOS Men når jeg bruker PSU-en til min andre maskin så fungerer det gull. Apevia 550W Chameleon Kan nevnes at jeg prøvde Thermaltake PSU-en på en enda gamlere maskin.(AMD 3000+, MSI K8N Platinum, et små deffekt Nvidia 6800le og uten HD og Minne) Der funka den bra. Men her var det 20pin på HK Hvor er feilen???? Endret 24. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Prøvde Thermaltake PSU-en i en nyere maskin. Det funka ikke der heller, så jeg tror PSU-en er død Konkluderer jeg rett? I tilfelle, hvordan PSU bør jeg kjøpe til maskinen? Trenger ikke være en über-leet PSU... Endret 24. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå