Naits_89 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har vindows vista har skaffet 2 8800gt kort og koblet de i hver sin pci-e port på hovedkortet kobla de sammen med kabelen og tatt strømm fra psu i begge.. slo på dataen avinstalerte de gamle kortet restarta og instalerte drivere på nytt fra cd en til 8800gt. restarta pc en igjenn og høyreklikka på skrivebordet gikk inn på nvidia controllpanel 3dsettings og activerte sli. da gikk det 10 sekk så blei skjermen svart med et liten blinkende binnestrek oppe i ene hjørnet på skjermen. så eg restarta igjenn og da finner ikke pcen 8800gt kortene igjenn oppløsningen er ellendig.. på enetsbehandlingen er begger kortene merket gult Takker for svar Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Kanskje et dumt spm, men har du satt skjermen i riktig uttak? SLi støtter jo bare en skjerm, mulig du har satt den i det "andre" skjermkortet? edit: dette forklarer ikke nødvendigvis det nederste avsnittet ser jeg nå. Det var nok et dumt spm Endret 23. september 2008 av Xzii Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Kanskje et dumt spm, men har du satt skjermen i riktig uttak? SLi støtter jo bare en skjerm, mulig du har satt den i det "andre" skjermkortet? edit: dette forklarer ikke nødvendigvis det nederste avsnittet ser jeg nå. Det var nok et dumt spm har prøvd å sette skjermkabelen i alle utakene på begge kortene men ingen av de gir mere liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå