Snåsamannen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei! Er 15 år gammel og er litt usikker på hva jeg kan søke på. Har tidligere erfaring som Second|Brain Ninja (Programmering med PHP), VG bud og Labelcraft (programmering) arbeidsuke. Tenkte å slå til på Spaceworld, EB Games eller noe i den duren. Men er neimen ikke sikker på hvilke spillbutikker som ansetter 15 åringer. Vi snakker i kassestilling, rydding etc. Hva tenker dere? Bør jeg søke? Bør jeg overlevere søknaden personlig? Bør jeg legge ved CV? Hva bør jeg søke på? Er det realistisk? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det kan ikke komme noe negativt av å søke. Hvis du ikke søker, har du heller ikke sjangse for å bli ansatt. Du bør nok levere den personelig ja, og å inkludere CV er heller ikke dumt. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Takk for raskt svar! Hvilke spillkjeder/butikker tror du ville vært aktuelt for min del? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Aner ikke hvilke som er lett tilgjengelig, eller noe i den dur, men ville tro at de fleste spillekjeder er noe av det samme, så spiller vel ikke så stor rolle hvilke du søker på? Også mulighet for å søke på flere Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hehe, hvilke spillkjeder fins det egentlig? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hehe, hvilke spillkjeder fins det egentlig? Det er en god del. Men antar at du ikke vil jobbe på andre siden av landet? Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller sett etter spillebutikker (og andre av interesse) i byen der du skal jobbe, og søke på dem. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, får vel gjøre det! Noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Det verste som kan skje når du søker er at du får et nei, så send søknad til de butikkene som trenger det, og vent på svar. Når det kommer til aldersgrense så er jeg ikke sikker, men jeg mener å huske at en i klassen min i 10. fikk jobbe på Free Record Shop i arbeidsuka vår. Men det virker som om du er oppegående og at du har interesse for spill, så kanskje de gjør et unntak om det er 18-års grense? Redigert: Det virker mere seriøst om du leverer forhånd, det mener ihvertfall faren min som ansetter folk til å jobbe hos han, men det er vel individuelt hva folk tenker om ditten og datten. Om det er en deltidsjobb så er vel ikke CV så nødvendig, men på en annen side så får kanskje arbeidsgiver et bedre inntrykk når du har med en god CV med referanser o.l. Stå på Endret 23. september 2008 av JimShorts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå