Gå til innhold

Mistet lappen hjelp

gomes

Anbefalte innlegg

Sist helg var jeg ute på byen og hadde drukket en del. Jeg fant en edru person med som sa han hadde lappen og vi skulle kjøre på nachspiel. Etter noen km blir vi stoppet av politiet og det viser seg at fyren hadde løyet, han var edru men hadde ikke lappen. Det tok fra meg lappen, jeg ble lagt i håndjern, og tatt med på legevakta der de tok bloprøve av meg. De sa jeg hadde fyllekjørt siden det var min bil.. nettopp det jeg hadde prøvd å la være å gjøre :(.. Vet noen hva kan jeg vente meg videre?

-g

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner en som måtte tilbringe sommeren i fengsel pga en lignende sak. Han var ute og drakk, fant en fyr som sa han var edru og lot han kjøre ham hjem. De kjørte i grøften og begge mistet lappen, men bare han som hadde lånt vekk bilen kom i fengsel, ikke sjåføren.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

En kompis (drukket alkohol) mistet lappen da han lånte bort bilen sin til en annen kompis (som han trodde var edru) så han kunne kjøre dem til byen. Det han ikke viste var at kompisen (som han trodde var edru) hadde litt promille. Begge mistet lappen for et år og nermere 20.000 i bot på hver av dem.

Ironisk nok hadde de ikke blitt stoppet om den tredje kompisen ikke hadde kastet tomgodset ut av vinduet. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...