Svendsen Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg glemte jo en ting da.... Tusen takk for all hjelp PlastBoksen Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Burde ikke denne koden fungere selv om jeg bytter ut download/ med http://howard2.no-ip.com/download/ ? Får det ikke helt til å fungere. Får meldingen "File doesn't exist!" Ellers lurer jeg på om det finnes tilsvarende script som dette noen steder.. Kanskje noen av dem funker bedre? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg testa det scriptet, men hvordan får jeg til å vise hvor mange downloads det har hvert av en spesiell fil. prøvde litt på egenhånd, men siden skillsen min innen php ikke er av det store, så fikk jeg det ikke til. det var bare antallet til den første finen i lista som kom fram på alle downloadsene Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 se nest nederste side en Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Kan man bruke det samme scriptet til å telle antall ganger en side har blitt vist? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 skulle jo bare være å bytte fil navn det Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 se nest nederste side en dette scriptet lager jo en tabell hvor alle filene, og ant. ganger blir vist... jeg tenkte mer på å vise hvor mange ganger 'en' spesifikk fil har blitt lastet ned. jeg prøvde med denne $tal = "0"; $fil = file("$LogFile"); while($fil[$tal]) { $a = explode("|", $fil[$tal]); if($a[0] == $filnavn) { echo "$a[1]"; } $tal++; } men den viser det samme om alle filene. den viser det samme antallet som den første fila i lista om alle filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå