Gå til innhold

BK: To biler

Dewil

Anbefalte innlegg

Her er et par bilder til av Bobla mi og mustangen til en kompis. Noen som har noe å komme med ang vinkelen. Synes Mustangen kledde litt denne vinkelen da den er tøff og bred, Bobla blir litt puslete ;)

Tatt med min nye Sigma 150-500 @ 350mm f6,3, 8 sek og iso 400.

Legger ved 2 versjoner av bobla:

post-26623-1222183217_thumb.jpg

post-26623-1222183227_thumb.jpg

Siste bildet fikk en litt roligere bakgrunn mtp. det røde lyset i bakgrunnen.

Ikke akkurat verdens råeste bil men har sin egen sjarm. Produsert i 1956 med 1200 kubikks motor og 30hk. Det er første gang bilen er registrert og kjører på veien på 20 år.

Mustangen:

post-26623-1222183238_thumb.jpg

Hvis man ser nøye etter under bilen ser man bunn panna på motoren. Det sitter en temmelig drøy motor oppi der. Spinner den? ja, den bruker fort en årslønn i gummi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle klart å ta meg hurtigere frem på en skikkelig svingete vestlandsvei med en boble enn en Mustang, hvis ikke strekkene blir for lange. Bobler er kule biler med gode kjøre-egenskaper, men med dårlig komfort og rar kjørestilling. Boblebildene er også best av disse tre, og det skyldes hovedsaklig at bakgrunnen er mer homogen.

Lenke til kommentar

Jeg synes lampen i bakgrunnen på det første bildet dasker meg i ansiktet ved første øyekast. Dette gjelder ikke bilde 2 av den samme bobla. I motsetning til PM her, så ble jeg litt fasinert av bakgrunnen bak mustangen. Herlig grønn- og gulfarge. Dette falt i smak! :)

Lenke til kommentar
Den ser skikkelig retro ut og nesten litt lei seg med viskerene i uorden.

På denne bobla som er så gammel, 1950 mod så er faktisk bilen født med viskerene sånn ;) Eneste som er å utsette på viskerene er at begge er til venstre side da høyre var vanskelig å få tak i ;)

Kult at bildene falt i smak. Takker for tilbakemeldinger. Enig med mye av det som er nevnt her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...