jattajatta81 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei Dama mi var utro mot meg for en uke siden ved at hun tok med seg en fyr hjem til oss å klinte litt med han på sofaen vår, grunnen i følge henne til at det ikke gikk lengre var at det gikk oppfor henne hva hun drev med å sluttet. jeg fant ut av det ved at jeg møtte dem utenfor leiligheten vår. først nektet hun for at noe som helst hadde skjedd men etter litt mas sa hun det som det var. det at hun sier hun var full å ikke visste bedre synest jeg er for dumt. hun hadde sikkert ikke sagt noe om jeg ikke hadde oppdaget henne, hun trodde jo ikke jeg kom hjem før 6 om morgenen, jeg spurte henne på tlf om jeg kunne bli med en kompis på nachspiel da hun svarte at det var helt ok å at hun til å med tilbød seg å hente meg dagen derpå, ikke likt henne så da ante jeg ugler i mosen å dro hjem. jeg lurer bare på om det hadde gått lengre omhun ikke hadde funnet ut at jeg var på vei hjem. hun er 22 jeg 27. Hva skal jeg gjøre?? veg ikke om jeg noen gang kan stole på henne igjen. Hilsen frustrert samboer Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hadde jeg vært i den situasjonen, hadde jeg nok dumpa henne. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg kunne ikke levd med det, bare for å ha det sagt. Det er utroskap og et tillitsbrudd, som du aldri vet om kan gjenta seg. For din del håper jeg dere leier. Mindre å tape på å flytte fra hverandre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Det er jo ganske så ille det hun har gjort, nettop det å dra med seg en fremmed hjem til dere og kline med ham på sofaen, det er jo utvilsomt at det kan ha vært planer om å gå enda lengre om du ikke hadde kommet når du kom, om du sitter med ei real svinmerr eller ikke kan være vanskelig å si, men både jeg og samboeren min er enig : Dump her. Har hun virkelig så utrolig store følelser for deg så kommer hun til å tryggle og be hver eneste dag for å bli sammen med deg og da kan du alltids ta en vurdering av situasjonen, men det er nok bedre å være tøff. Endret 23. september 2008 av Malvado Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hadde dumpa henne på flekken, ingenting å samle på. Utroskap er null toleranse og fyfy Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Utroskap er null toleranse! Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har hun virkelig så utrolig store følelser for deg så kommer hun til å tryggle og be hver eneste dag for å bli sammen med deg og da kan du alltids ta en vurdering av situasjonen, men det er nok bedre å være tøff. Hun har neppe de intense følelsene for han når hun tøser seg til på den måten her. Lenke til kommentar
jattajatta81 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Her peker det jo i en retning, vet jeg bør dumpe henne, er bare så jævla vanskelig etter 5 år sammen, hun blir bare så dum når hun drikker, ellers har jo alt bare vert fint. Men det jeg egentlig vil ha er jo bare en som er utadvendt å åpen noe hun ikke er. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Her peker det jo i en retning, vet jeg bør dumpe henne, er bare så jævla vanskelig etter 5 år sammen, hun blir bare så dum når hun drikker, ellers har jo alt bare vert fint. Men det jeg egentlig vil ha er jo bare en som er utadvendt å åpen noe hun ikke er. Da er det jo litt synd at du har brukt 5 år på å innse dette. Nei, du får finne fram kofferten hennes og pakke sammen tingene hennes. Gir nok en klar beskjed. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er jo litt moro at vi ikke bryr oss når dama vår kliner med ei anna dame, men med engang hun kliner med et anna mannfolk så blir vi helt ødelagte... Kanskje noe til ettertanke? Jeg tror nok at begge er like mye utroskap egentlig, selv om det ene kan ansees for å være for gøy og for å prøve noe nytt mens det andre... Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Hadde jeg havnet i samme situasjon så vet jeg ikke om jeg ville ha dumpa henne. Sikkert mange som tenker tøffel nå, men det går faktisk an å tilgi noe slikt uten å være tøffel. Hva med å pakke sammen kofferten hennes en gang hun er ute. Når hun kommer hjem så kan du stå klar med den å be henne ryke å reise. Om hun da bare blir sur så angrer hun ikke noe særlig, derimot om hun går ned på knær å ber om å få være med deg så tviler jeg på at hun vil være utro igjen. Edit: Du trenger vel egentlig ikke pakke kofferten. Om hun tar den å bare stikker så kan du si "Sorry, du får pakke selv. Ville så hvordan du reagerte". Endret 23. september 2008 av Gordion Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Synes du bør tenke godt etter før du gjør noenting som helst. En ting er at ho klina med en annen mann, men er det verdt å dumpe henne for et engangstilfelle? Du må også finne ut om det kommer til å skje igjen. Kjærlighet handler også om tilgivelse, alt er ikke en dans på roser. Finn ut om ho fortsatt har de samme følelsene for deg, eller om dette er et tegn på at interessen hennes for deg synker. Snakk med henne om det, og finn ut hva ho mener og synes. For som du sa, så stoppa ho vel det ho hadde starta? Det er jo hvertfall et godt tegn. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Feil, feil, feil. Greia er jo at han aldri kan være sikker igjen på at hun ikke gjør noe sånt igjen. Han kommer alltid til å tenke eller misstenke henne mer enn før. Tro meg, jeg vet at det ikke går. Det kommer til å gnage deg ihjel hvis du beholder henne. Du kan aldri være sikker på henne mer, jeg var aldri det på jenta jeg hadde. Ble aldri det samme igjen for meg. Dumpa henne. Bare tanken på at hun har vært borti en annen mann blir jeg kvalm av. Nei, fuck hun. Spiller da ingen rolle hvor mye hun elsker ham, hun tabbet seg ut, alle klarer å styre seg til en viss grad i fylla, og når hun da drar med seg fyren hjem (tar en stund å komme hjem regner jeg med, da har hun masse tid å stoppe det hele på), er det ryk og reis. Han sier han aldri kommer til å være sikker på henne igjen, men hvordan kan man vite det uten å prøve? Man må prøve en stund først, så finner man ut om det går eller ikke. Og det finnes faktisk folk som ikke klarer å styre seg i fylla i det hele tatt. Sett eksempler på folk som ikke kan det. Det er viktig å ikke dra alle personer over en kam, folk er forskjellige, uansett om man vil eller ikke. Lenke til kommentar
jattajatta81 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Mye hjelp her, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. er vel mer forbanna en såret, irriterer meg bare over at hun blir så jævla dum i fylla. nå har hun skippet en konsert å 2 innflyttnings-fester. som om det løser noe. en veninne av meg sa hun måtte få bli med meg hjem etter en bytur når min samboer også er ute så hun kan få se oss på sofaen. frister jævlig, men jeg har ikke hjerte til det. vil først finne ut om dette er verdt å fikse. hun er i det minste mer opptatt av å oppvarte samt vise at hun er glad i meg.. men det får ikke bort uggenheten. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har han påstått noe annet? Herregud. Det ene utelukker jo ikke det andre. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Følelsen av å ikke kunne være trygg på henne vil nok være der lenge, men dere vil nok etter hvert greie å stole på hverandre igjen. Det er faktisk forhold som har blitt veldig bra etter slike episoder, fordi man på en måte trekker opp grundige linjer for hva som blir tillatt eller ei og man får seg en smekk. Om du greier å leve en stund med en dårlig magefølelse og i tilegg er med på å snakke med dama di om hvorfor dette ble slik så kan det nok bli en løsning på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå