~ David ~ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har lest at man får låst opp et våpen ved å registrere seg som veteran på www.battlefield.com. Det har jeg nå gjort, riktignok kun med min Xbox360 versjon av spillet, men like fullt har jeg registrert meg. Likevel har jeg ikke fått låst opp dette våpenet. Noen som vet hva som må til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Trur det kun er hvis du har andre spill fra battlefieldserien du kan registrere der. Du blir veteran hvis du har vært i krigen før, sant. Så hvis du f.eks har battlefield 2 til pc, så kan du registrere det der vil jeg tro. Håper det løser problemet. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ahh. Kanskje det? Får låne Bad Company til PS3 av en kamerat og spille et par runder på den, så får jeg registrert den også. Kanskje det vil telle? Poster her når jeg vet i tilfelle andre lurer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når du registrer deg skal du få koden på epost. Den må du så skrive inn på spillet. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Har ikke mottatt noen mail om dette. Skal man ikke trenge å registrere mer enn ett spill mener du? Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har også registrert meg der, med 3 forskjellige e-post adr. til og med. Har heller ikke fått noe kode på e-post. Utrolig irriterende, men det er vel bare sånn EA er. Man skal få et våpen ved å registrere seg, så skal man få et til ved å registrere en av de tidligere Battlefield spillene hvis man har det. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har fått de fire andre, det er den Find-all-five pakken. Fikk tre av de ved å taste inn koder fra hjemmesiden deres, den fjerde ved å registrere meg, den ble låst opp automatisk da jeg logget på Xboxen etterpå. Savner ikke det siste våpenet egentlig, men vil jo ha det jeg har gjort noe for å få, føler meg lurt ellers Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hvordan ulocker man egentlig våpen i bad company? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Enkelt og greit ved å ranke opp. Du får vel et poeng for hver level elns. Så koster det et poeng for å unlocke et våpen eller en gadget. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) hvor står det hvor mye våpenet koster? edit: jeg mener, det virker ikke når jeg trykker x(ps3) så skjer det ingenting Endret 2. november 2008 av turbo60 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 De koster 1 'credit' hver. Hvor mange du har står i Unlocks-menyen, der du låser de opp. Hvis ikke det skjer noe når du trykker på et våpen betyr det at du ikke har credits. Da er det bare å levle opp og få fler credits Jeg har nå alle bortsett fra den som man må være registrert veteran for å få. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ja, jeg ser det nå, uff dumme meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå