Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vifter eneste som virker

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk akkuratt igjen pcen min fra reperasjon hos netshop.(Pcen stoppet midt i vista loading)

Leste skrivet dem hadde sendt med, hvor det sto at pcen fungerte når dem startet den med vista. De hadde feilsjekket harddisken og minnekortene som det ikke var noe feil med.

Jeg hadde spurt dem om de evt. kunne installere xp siden jeg foretrekker xp men min xp cd virket ikke. de hadde installert xp med drivere og norsk tillegspakke.

Første jeg la merke til var at lydkortet mitt hang løst midt i pcen. Tenkte, jaja håper ingenting har blitt ødelagt :hmm:.

Koblet lydkortet til der det skulle sitte, å koblet til skjerm tastatur og lignende.

krysset fingrende å klemte inn start knappen.

Alle viftene begynte å gå, men ingenting mer skjedde. Den lyden som vanligvis er der når man starter opp pcen kom heller ikke.

skjermen fikk ikke noe signal å ble svart, tastatur å mus lyste ikke noe som de vanligvis gjør.

Skrudde av og på pcen et par ganger men samme skjedde vær gang.

tok ut lydkortet og prøvde da, men virket ikke.

Prøvde å ta ut skjermkortet, virket fortsatt ikke.

Hva kan dette skyldes? hovedkortet som har tatt kvelden? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde egentlig ikke ha tukklet med pcen, men tatt bilder og tatt kontakt med butikken så fort som mulig, dette skyldes nok transporten til posten.

Hva som har tatt kvelden er vanskelig å si, kan være alt fra hk (riper fra et lydkort som har kommet borti flere av kretsene) , psu, cpu etc.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg at det første du gjør er å ringe dem og fortelle dem hva som har skjedd.

Da finner dere garantert en løsning sammen.

Men det er jo egentlig ikke verre enn å si at pcen kom hjem til deg i en dårlig forfatning, men det så ut som det kun var et løst lydkort så du regnet med at det ordnet seg ved å plugge dette inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...