Tstein91 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei! Jeg trenger hjelp til å få oppdatere min Creative Zen micro 6gb. Når jeg kobler mp3spilleren til pcen får jeg opp en melding på spilleren : Fireware Problem Jeg googla litt, å fant ut at jeg måtte oppdatere Fireware på pcen. Men når jeg skal installere firewaren får jeg opp en melding at den ikke er ikke kontakt med med mp3 spilleren, selv om at den er det. Så er spørsmålet noen som har greie på hvordan jeg får fikset dette? Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg trenger hjelp til å få oppdatere min Creative Zen micro 6gb. Når jeg kobler mp3spilleren til pcen får jeg opp en melding på spilleren : Fireware Problem Jeg googla litt, å fant ut at jeg måtte oppdatere Fireware på pcen. Men når jeg skal installere firewaren får jeg opp en melding at den ikke er ikke kontakt med med mp3 spilleren, selv om at den er det. Så er spørsmålet noen som har greie på hvordan jeg får fikset dette? Jeg vet ikke hvorvidt det er mulig å bruke noen reset-funksjon på mp3en, men hvis det går, hadde jeg prøvd det flere ganger for å få resultat. Også tror jeg det er en slags "nødmeny" du kan komme inn på underoppstart hvis du trykker inn noen knapper eller noe. Sjekk bruksanvisning. PS: Det heter "Firmware" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå