Clown Zombie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Fikk Skjermkort i dag På esken til skjermkortet står det at det trengs minimum 550W PSU Jeg har da en MIST PSU på 500W og lurer på om den holder til skjermkortet. Noen som har erfaring rundt dette? Differeransen er gankse liten. På forhånd takk Endret 23. september 2008 av Archeus Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er avhengig om du har Rev 1 , 2 eller 3.3 av misten Flere eldre modeller har problemer med varigheten på grunn av komponentene som er brukt, noen vil leve uten noen problemer i det hele tatt i hele 5 år mens andre poof ved den minste ekstra belastning. Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Det er avhengig om du har Rev 1 , 2 eller 3.3 av misten Flere eldre modeller har problemer med varigheten på grunn av komponentene som er brukt, noen vil leve uten noen problemer i det hele tatt i hele 5 år mens andre poof ved den minste ekstra belastning. Det står det ingen ting om på selve PSU'en, hva er det jeg bør se etter? Kjøpte den for 2 eller 3 år siden Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Har akkurat fått mit nye system (Dinside tilbud på Netshop)og der har jeg endret litt, og jeg har også en MIST 500W rev 3.3 vel og merke men mitt skjermkort har intet problem (enda) med strøm, har ett Antec Nine hundred kabinett med vifter og lys og hele greia. så jeg tror kansje att det vil gå. Uansett vis det ikke får nok strøm så leverer du bare tilbake kortet før angrefristen har gått ut ^^ Edit: glemte å si att jeg også har ett Radeon Hd 4870 kort Endret 23. september 2008 av nerikk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Husker ikke helt sånn i farta hvordan man sjekket dette, men er den såpass gammel så er det nok en rev 1. Den skal i utgangspunktet greier å levere nok strøm, men det kan bli litt trøbbel så det kan være lurt å oppgradere psu til en 700W. Corsair sin skal være ganske grei , gode komponenter i alle fall men der har det også vært litt returratio. Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Husker ikke helt sånn i farta hvordan man sjekket dette, men er den såpass gammel så er det nok en rev 1. Den skal i utgangspunktet greier å levere nok strøm, men det kan bli litt trøbbel så det kan være lurt å oppgradere psu til en 700W. Corsair sin skal være ganske grei , gode komponenter i alle fall men der har det også vært litt returratio. Ok takk for svar Lenke til kommentar
hardwareproblem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 MIST 500W fungerer veldig bra med mitt system 2HDD + 4870 + e6600 Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fungerer smertefritt her også med mist rev.1 500w:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå