Zero- Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har kjøpt meg en ny laptop, Acer Aspire 7730G. det har begynt å komme 3 feilmeldinger hver gang jeg starter datamskinen, og en hver gang jeg starter en Setup.exe på spill eller programmer. feilmeldingene når jeg starter er: 1# "Feil ved innlasting av C:\Windows\system32\cbXPhgFY.dll Den angitte modulen ble ikke funnet" 2# "Feil ved innlasting av C:\Users\Niklas\AppData\Local\Temp\opnnmJyW.dll Den angitte modulen ble ikke funnet" 3# "Feil ved innlasting av C:\Users\Niklas\AppDatta\Local\Temp\jkisomms.dll Den angitte modulen ble ike funnet" Når jeg starter en setup.exe (Brukte Race Driver Grid som E.k.s.) så kommer denne: "Ordenstallet 442 ble ikke funnet i biblioteket for dynamiske koblinger OLEAUT32.dll Jeg vet ikke om det er noe farlig eller noe sant, lurer på hva jeg i tilfelle kan gjøre for å få di vekk ( er veldig irriterende) Mvh Niklas Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg har kjøpt meg en ny laptop, Acer Aspire 7730G.det har begynt å komme 3 feilmeldinger hver gang jeg starter datamskinen, og en hver gang jeg starter en Setup.exe på spill eller programmer. feilmeldingene når jeg starter er: 1# "Feil ved innlasting av C:\Windows\system32\cbXPhgFY.dll Den angitte modulen ble ikke funnet" 2# "Feil ved innlasting av C:\Users\Niklas\AppData\Local\Temp\opnnmJyW.dll Den angitte modulen ble ikke funnet" 3# "Feil ved innlasting av C:\Users\Niklas\AppDatta\Local\Temp\jkisomms.dll Den angitte modulen ble ike funnet" Når jeg starter en setup.exe (Brukte Race Driver Grid som E.k.s.) så kommer denne: "Ordenstallet 442 ble ikke funnet i biblioteket for dynamiske koblinger OLEAUT32.dll Jeg vet ikke om det er noe farlig eller noe sant, lurer på hva jeg i tilfelle kan gjøre for å få di vekk ( er veldig irriterende) Mvh Niklas Hmm, bruker du kanskje en uorginal versjon? Tror det kan være lurt å henvende deg til malware delen av forumet for en sjekk der : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Ellers så kan du jo prøve systemgjennopretning til et tidspunkt før du hadde dette problemet. Endret 23. september 2008 av Malvado Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har kjøpt meg en ny laptop, Acer Aspire 7730G.det har begynt å komme 3 feilmeldinger hver gang jeg starter datamskinen, og en hver gang jeg starter en Setup.exe på spill eller programmer. feilmeldingene når jeg starter er: 1# "Feil ved innlasting av C:\Windows\system32\cbXPhgFY.dll Den angitte modulen ble ikke funnet" 2# "Feil ved innlasting av C:\Users\Niklas\AppData\Local\Temp\opnnmJyW.dll Den angitte modulen ble ikke funnet" 3# "Feil ved innlasting av C:\Users\Niklas\AppDatta\Local\Temp\jkisomms.dll Den angitte modulen ble ike funnet" Når jeg starter en setup.exe (Brukte Race Driver Grid som E.k.s.) så kommer denne: "Ordenstallet 442 ble ikke funnet i biblioteket for dynamiske koblinger OLEAUT32.dll Jeg vet ikke om det er noe farlig eller noe sant, lurer på hva jeg i tilfelle kan gjøre for å få di vekk ( er veldig irriterende) Mvh Niklas Hmm, bruker du kanskje en uorginal versjon? Tror det kan være lurt å henvende deg til malware delen av forumet for en sjekk der : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Ellers så kan du jo prøve systemgjennopretning til et tidspunkt før du hadde dette problemet. Pc-en kom med ferdig instalert Windovs Vista 32-Bit, ligger på en egen partisjon på 15GB sann gjenopretting til fabrikk innstilinger, har gjort det en gang. Når Pc-en om fra fabrikken med ferdiginnstalert vista, og da var det noe feil med driverene til fingeravtryksleseren så jeg gjennoprettet til fabrikk-standard og da begynte feilmeldingene. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Takk! leste litt på malware forumet, og lasta ned Malwarebytes Anti malware, fiksa di tre errorene når jeg starter pc-en men ikke di 1 eller 2 som kommer opp hver gang jeg starter setup.exe filer. Tusen Takk! Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ingen som vet hvordan jeg kan få fiksa dei 1-2 feilmeldingene hver gang jeg starter en setup.exe?????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå