Gå til innhold

Anmeldelse: Crysis Warhead (PC)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt noen problemer med ytelsen på Crysis Warhead eller noen andre PC-spill jeg har prøvd. Spiller rett nok med relativt lav oppløsning (jeg vil heller ha høyt detaljnivå enn høy oppløsning), men jeg kjører Crysis helt fint på "enthusiast" (har tatt alle skjermbildene unntatt det siste selv, med detaljnivået jeg spiller på).

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er online interface opplegget? Det forige hadde problemer at chatten var spekket med pirater/cracked spillere siden du ikke trenkte å lage et sign-in for å komme online.

Hva er forandret seg der?

Det var dette som ødla for Crysis, uten noen form for log-on for å få tilgang til online delen.

Lenke til kommentar
Hvor stort er spillet? Vurderer å laste ned på steam, men linja mi makser på rundt 200 kb/s, så vet ikke om jeg tør :p

6gb for SP og 7gb for MP ca.

Husker jeg feil, eller er dette spillet, i likhet med Spore, infisert med SecuROM og et begrenset antall aktiveringer?

Installasjonen er akkurat samme som andre spill.

Hvordan er online interface opplegget? Det forige hadde problemer at chatten var spekket med pirater/cracked spillere siden du ikke trenkte å lage et sign-in for å komme online.

Hva er forandret seg der?

Det var dette som ødla for Crysis, uten noen form for log-on for å få tilgang til online delen.

Så langt har jeg ikke møtt noen hackere. Jeg har spilt ca 10 timer online.

Lenke til kommentar

Helt klart mye bedre en Crysis, en mye bedre personlig historie, fortalt mye mye bedre,

heftige mellomsekvenser og mye mere interaksjon mellom folk både på bakken og via

"com-systemet" gjør at man føler at man er med i spillet. Leveldesignet og atmosfæren

er også mye bedre i Warhead og det gjør til at man ikke savner den "friheten" man hadde

i de første brettene i Crysis. Samt lys/skygger og texturer er til tider bedre og

performancen er høyere en originale Crysis.

Synd det var kort, men man kan håpe på flere avsnitt. enig med karakter 8/10,

originale Crysis får 6/10 hos meg tho.

Lenke til kommentar
Husker jeg feil, eller er dette spillet, i likhet med Spore, infisert med SecuROM og et begrenset antall aktiveringer?

Installasjonen er akkurat samme som andre spill.

Hvilket vil si... at det kommer med SecuROM og 3 aktiveringer? Når ble dette en akseptert norm?

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kjører dere spillet med GeForce 8800GTS 640 MB? Er jo søppelkort av andre dimensjoner. Kan ikke se for meg at spillopplevelsen vil være bra med ett kort som yter så dårlig. En spillside som anmelder spill burde ta seg råd til å kjøre all spill på dagens toppkort, koster jo ingenting uansett.

Hallo., hvilken planet er du på? finns verre kort enn 8800gts 640mb.

Kjører selv 8800 gts 640 mb, med intel quad på 3,2 ghz. Og alle spill( bortsett fra crysis) kan jeg makse på grafikken og oppløsning på 1680x1050 med bra flyt,

Når det gjelder warhead syns jeg det var et bra kjøp til bare 220 kr. gøy spill. bedre enn crysis. .

Men det var litt for kort.

Lenke til kommentar

Crysis krasjlander igjen i MP delen med fokus på LAN hvor de fortsatt tror at det er 5 miljoner spillere.

Dessverre ingen coop funksjon, dette burde begynne å bli standard nå synes jeg, i allefall når så mange konkurrenter kommer med det og nå kommer Coop utviklede Left4Dead så...

Lenke til kommentar

warhead er mye bedre enn det første spillet synes jeg, nydelig grafikk og mye artig å finne på.

Multiplayer delen mener jeg er en flopp så den brukes ikke her, men koser meg i singleplayer delen, godt jobbet av crytek.

I Crysis trenger du langt i fra å tømme magasiner på en fyr, sett at du ikke prøver å snipe han med silencer.

Dette var tilfellet for meg hvertfall, første spillet MÅTTE man omtrent treffe hodet. Dette er helt forandret i warhead noe som gjør spillet betydelig bedre.

Edit: synes dog jeg lagger litt mer, enda jeg kjører SLI og 1024x768, alt på high, ingen AA

Endret av Gamezor
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Hvorfor i all verden kjører dere spillet med GeForce 8800GTS 640 MB? Er jo søppelkort av andre dimensjoner. Kan ikke se for meg at spillopplevelsen vil være bra med ett kort som yter så dårlig. En spillside som anmelder spill burde ta seg råd til å kjøre all spill på dagens toppkort, koster jo ingenting uansett.

Søppelkort?

Lenke til kommentar

Bare liten info for de som ikke har fått det med seg enda,

grafikkinstillingene er nå delt inn i Enthusiast (Very High), Gamer (High), Mainstream (Medium) og normal (low)...

(var det normal? :p)

Anyway, jeg bestillte spillet idag. Var en aktiv spiller av Crysis både SP og MP. Syns powerstrugle var kjemedigg og nyskapende i MP-verden!

Som andre nevner, tror gameplay blir litt mer morro når du kan drepe på 3-4 skudd uten å treffe hodet :)

Noen andre som har HD 4870 som har testet spillet? Håper jeg kan spille sånn nogenlunde Enthusiast\Gamer på min PC :)

Lenke til kommentar
Bare liten info for de som ikke har fått det med seg enda,

grafikkinstillingene er nå delt inn i Enthusiast (Very High), Gamer (High), Mainstream (Medium) og normal (low)...

(var det normal? :p)

Anyway, jeg bestillte spillet idag. Var en aktiv spiller av Crysis både SP og MP. Syns powerstrugle var kjemedigg og nyskapende i MP-verden!

Som andre nevner, tror gameplay blir litt mer morro når du kan drepe på 3-4 skudd uten å treffe hodet :)

Noen andre som har HD 4870 som har testet spillet? Håper jeg kan spille sånn nogenlunde Enthusiast\Gamer på min PC :)

Har ikke HD 4870, men du burde da kunne kjøre med alt på enthusiast uten AA? Jeg har spilt med alt på enthusiast med 1680*1050 og ja, det lugger litt, men jeg overlever. Ditt kort burde da gjøre det enda bedre da det skal være en god del bedre enn 8800 Ultra.

Lenke til kommentar

Jeg kjører alt på fullt med et 8800GT-kort. Ser ikke helt problemet her...

Lenke til kommentar

LOL, rest my case..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...