Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plassering av forsterker

MikkelRæv

Anbefalte innlegg

Har en Fiat Bravo liten bil, 3 dørs. Og har en forsterker som er putta inn. Det jeg lurer på er om det er no sted som er bra å plassere forsterkeren og om noen har noen gode tips for å feste den. Sidene er ikke helt rette. Så er litt vanskelig å feste rett på de. Og det er litt dumt å feste den i bakseteryggen hvis jeg skal ha med meg litt større ting i bilen.

Takker for all tips.

Jo.. En ting til. har vurdert å sette in en sub. Hvordan er det med sånne ferdig greier? Så noe på biltema.. eller er det bare elendighet? Tenkte noe som ikke tar så stor plass for bruker bagasjerommet ganske aktivt. Har ikke super anlegg så trenger ikke super woofer.

Kaj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Man kan jo bare stappe forsterkeren inne i kassa!

Skal du ha sub og har dårlig plass, kunne du jo laget en kasse selv? Er ikke all verdens jobb å få til. Forsterkeren får også da plass inne i kassa.

man skal helst ungå at forsterkeren sitter på kassa, og ungå vibrasnjoner forsterkeren har ikke godt av det!!

Lenke til kommentar
Jeg ville eventuelt plassert den under hattehylla eller på stolryggen hvis det skulle la seg gjøre. Jeg mener også å bygge plass til den på kassa og avstive området ekstremt mye for å motvirk vibrasjoner.

enig med deg der, prøv og feste den under hatt hyllen, eller på sete ryggen!!!

for al del ungå og fest den i basskassa!! da sparer du tid og penger! !

MVH Espen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
enig med deg der, prøv og feste den under hatt hyllen, eller på sete ryggen!!!

for al del ungå og fest den i basskassa!! da sparer du tid og penger! !

MVH Espen

Husk ihvertfall på å ikke montere forsterkeren opp ned...det er det mange som har brent seg på gitt :D

Lenke til kommentar

Kva veg du monterer den spelar liten rolle, varmen går oppover uansett. Eg ville ikkje montert den der, om eg ikkje hadde noko val ville eg i det minste prøvd å senke den litt med eit stag av noko slag. Kan riktignok bli litt vanskeleg og ustabilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...