fjeddiu Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du kan garantere at han liker deg, det er helt normalt for en gutt å bli kvalmen, varm, skjelven i stemmen og begynne å kaldsvette når gutten møter/snakker til en deilig dame. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du kan garantere at han liker deg, det er helt normalt for en gutt å bli kvalmen, varm, skjelven i stemmen og begynne å kaldsvette når gutten møter/snakker til en deilig dame. Normalt - Det er et vidt begrep. Anyways blir ikke jeg noe spesielt annerledes i min oppførsel om jeg prater med en sjukt heit dame iforhold til andre personer. De er av kjøtt og blod, og går på toalettet akkurat som alle andre mennesker på kloden. Tenk over det du. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jo, et godt eksempel der synes jeg, Cape. Men er ikke like lett for de "sjenerte" å bare gå i det. Er medlem der. Har selv prøvd å tenke sånn noen ganger, funker egentlig ikke. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jo, et godt eksempel der synes jeg, Cape. Men er ikke like lett for de "sjenerte" å bare gå i det. Er medlem der. Har selv prøvd å tenke sånn noen ganger, funker egentlig ikke. Da må man prate med flere fine damer så man trener seg opp. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja det er helt sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå