genser Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg ble desverre automatisk Talkmore-kunde for en stund tilbake, da jeg var tidligere Mobyson-kunde. Etter dårlig erfaring med deres kundeservice, og ikke lenger like imponerende priser, valgte jeg å fra juli av portere over til Tele2. De største problemene med Talkmore begynte dog etter at vårt kundeforhold egentlig var ferdig. Det hele startet med en liten Danmarkstur. Siste dagen kunne jeg hverken sende tekstmeldinger eller ringe. Da jeg kom hjem så jeg likevel at jeg hadde blitt trukket for dette. Sendte TalkMore en kjapp mail 7. juli, og 15. juli godkjente de at de hadde trukket 255 kr for mye fra min saldo. Dette skulle overføres til min bankkonto da kundeforholdet var slutt. Jeg ga dem selvfølgelig på forespørsel mitt kontonr. Nå har de altså gått over 2 mnd. Jeg har ikke sett snurten til pengene. Siden den dag har jeg sendt 4 eller mer mail hvor jeg purrer på utbetalingen. Svar jeg har fått er: Hei!Utbetalings filene vil bli sendt neste uke. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Camilla Ulsrud TalkMore Kundesenter og Hei Beklager den sene responsen, du vil selvsagt få utbetalt det du har til gode, men pga sykdom har deler av økonomi litt mindre bemanning. Vi skal gi beskjed igjen om at dette skal prioriteres og regner med at du snart har dette på konto Med vennlig hilsen David TalkMore Kundesenter Etter å ha sendt totalt 7 mail i saken begynner jeg å bli lei av dette. Jeg ønsker ikke å bruke mer tid på å purre, og ønsker egentlig ikke at TalkMore skal slippe unna med bare å overføre pengene en eller annen gang om X antall dager på. Hva har jeg krav på? Kompensasjon for slitet, evt. renter for venting? Vil det være noe vits i å klage inn TalkMore noe sted? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Høres ut som inkasso er neste skritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå