Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Når jeg høyreklikker med musa på en fil, samme hva det er; tekstfil eller video så skjer det samme hver gang. Noen meny kommer ikke frem og jeg får feilmelding: Hvorfor? Noen som kan hjelpe? Har WIndows XP Pro Endret 5. oktober 2008 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus? Prøv å restarte og trykk / hold F8 til du får opp valgmuligheten. Om det fungerer her så kan du jo prøve å avinstalere program til du treffer synderen (er som regel noe som har lagt seg til via context menu, dvs høyreklikk, og kan være medieprogrammer (vlc, mediamonkey, itunes, etc) antivirus , defragmenteringsprogrammer , etc.) Systemgjennoprettning kan også ha noe for seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus?Prøv å restarte og trykk / hold F8 til du får opp valgmuligheten. Om det fungerer her så kan du jo prøve å avinstalere program til du treffer synderen (er som regel noe som har lagt seg til via context menu, dvs høyreklikk, og kan være medieprogrammer (vlc, mediamonkey, itunes, etc) antivirus , defragmenteringsprogrammer , etc.) Systemgjennoprettning kan også ha noe for seg. Takk for svar! Har funnet synderen nå, det var Norton 360. Når den var avinstallert så funka høyreklikk som før. Noen tips til hvordan jeg skal ordne dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå